20 Eylül 2015 Pazar

Müdür Göt müdür?

Evet göttür.

Her müdür göt müdür?

Hayır değildir.

O zaman niye ben hep göt olanları çekiyorum?

Zenci penisi miyim lan ben, beni gören her göt üzerime üzerime koşuyor ameke?

Evet anlaşıldığı üzere iş ile ilgili sorunlarım var. Hem de ciddi sorunlar.
Önce tam anlamıyla olmasa da yarım anlamıyla sürüldüm. Sonra da müdürle restleştim, tartıştım. Şimdi de rapor aldım işe gitmiyorum. Görev değişikliği için herhangi bir sebep yok, çünkü işimi gayet düzgün ve kaytarmadan yapıyordum. Yani, "yemişsindir bir halt ondan yerini değiştirmişlerdir" gibi bir durum yok. Hatta sistemin kuruluş aşamasındaki her türlü teknik faaliyette de ben vardım elektrikçi olduğum için bir çok aksamını ben yaptım mına goyyim. Yani işin amelelik kısmındaki tüm eziyetleri çektim, iki yıldır da işi rayına oturtacağız diye her türlü mücadeleyi verdik ve şimdi de işsiz kalmak üzereyim.

İş kanununu inceledim, kanun da benden yana görünmüyor. Yani çıkar yol yok, yakın gelecekte işsiz kalacağım gibi görünüyor. Hemde beş kuruş tazminat bile alamadan...
Ne kadar güzel anasını satayım ya, sadece iş sözleşmesine görev tanımı olarak aynı şeyleri yazarak insanları resmen sürebiliyorsun anasını satayım.

Peki bütün bunların müdürle ne alakası var?
Çünkü müdür değişti, yeni müdür de bunları yapmaya başladı. İşin zaten herhangi bir patronu yok taşeron firma, bütün yetki müdürde.

Yani müdür göt müdür?

Evet.

Bizim müdür göt müdür?

He has a master degree.

Sinirliyim. Ama boşuna değil.

İnsanoğlu böyle böyle katil oluyor.

Özgür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...