13 Aralık 2012 Perşembe

İyiler Kazanır... mı?

Bir klasik vardır iyiler hep kazanır kötüler kaybeder diye. Genellikle sinema ve dizi sektörünün ekmeğini yediği bir durum bu bence. Belki uzun vadede düşünürsek doğrudur, iyiler bir şekilde kazanıyor ama kilit nokta da burası zaten, iyiler bir kere kazanıyor.

Kazanana kadar kaybedilenler, verilen tavizler, boşa giden umutlar hep insanın içini çürütüyor. İyiler ilk başta ki kadar iyi olmuyor artık, içindeki canavar kıpırdanıyor bir kere.

Yine dizi sektöründen yürüyelim, kötü niyetli karakterler, onlarca bölüm iyi niyetli insanların iliklerini kuruturlar, varını yoğunu ellerinden alırlar, en son bölümde de ölürler.
Ee ne oldu şimdi iyi niyetli olanlar mı kazandı?
Bence iki karakter de kaybetti ama iyi olan daha çok kaybetti. Onlarca bölüm cefa çekti, süründü, sinirlendi ve kaybetti.
Kötü niyetli olan da onlarca bölüm sefasını sürdü, keyfine baktı sonra da kaybetti.

Silivri, uzun soluklu bir dizi film. Orada kötüler kaybedecek.
Ama en çok da iyiler kaybedecek.

Bütün bunları biliyoruz ve biz yine de iyi olmaktan vazgeçmiyoruz...
Özgür

10 yorum:

  1. kötüye bir şey olmaz, iyi olanı Allah korur derler..
    Allah sevdiği kulunu yanına alır derler..
    derler de derler..
    o kadar çok şey söylemiş ki insanlar artık umursamaktan vazgeçtim ben özgür.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atalarımızın boş konuşmak konusunda üzerlerine yok zaten. Nabza göre şerbet vermişler hep. Çeneleri kadar kafaları da çalışsaymış belki bir şeyleri değiştirebilirmişiz

      Sil
  2. söylenecek her şeyi söylemiş,noktayı koymussun sevgili Özgür..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama söylenecekler öyle hemen bitmez bence.

      Sil
  3. Er ya da geç, iyiler mutlaka kazanır Özgür.
    Kötüler de ettiğini bir şekilde bulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar bugüne kadar öyle olmamış olsa da...
      İnşallah senin dediğin gibidir.

      Sil
  4. İyiler hep kazanmaz, en saçma avunma sözlerinden biridir bu bence. Hatta bende aynı konudan muzdarip olduğum için "iyiler sadece filmlerde kazanır" diye bir çizim yapmıştım. Çünkü ben iyilerin gerçekten de sadece filmlerde kazandığını gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyiz o zaman bu konuda. :)
      Kazanmak göreceli bir kavram demekki. Burada sorun şu doğru pencereden bakan biz miyiz diğerleri mi? :)

      Sil
    2. Ben doğru pencereden baktığıma inanıyorum artık, çünkü yaşadığım ve izlenimelerim artık bana bunu gösteriyo. Diğerleri istediği kadar tersini düşünebilir, fakat değişen zamanla birlikte dünya da çok değişti, iyilere yer olduğuna inanmıyorum, varsa da bizim gibi cam kenarlarında, 4 duvar arasında mal mal bekler, kendilerini yerler :)

      Sil
  5. Gerçekten de mal mal kendimi yiyorum ya :)

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...