6 Ağustos 2012 Pazartesi

Doğmadan Ölen Aşklar

Teoman ft İrem- Bana Öyle Bakma


Hepimiz günah yüklü insanlarız.        
Hayatımız yanlışlarla dolu.
Bazen bu günahlar öyle çok büyüyor ki, cezasını çekmek için ilahi bir gücün bizi alıp ateşten kodese tıkmasını beklemek zaman kaybı haline geliyor. İşte böyle durumların bir numaralı cezalandırılma yöntemi aşk bence.
Dünyanın en akıllı insanı olabilirsin, en bağımsız, özgür insanı olabilirsin, hatta hiç bir olumsuzluktan etkilenmeyecek kadar vurdumduymaz olabilirsin. Bütün bu özelliklerin hiç kimseye aşık olmadığın zamanlar da kişiliğini yansıtıyor.

Birisini seviyorsun, sana o kadar çok uzak duruyor o kadar soğuk davranıyor ki, sanki o Miami'de güneşlenirken sen Alaska'da donmuş çişlerinle oynuyormuşsun gibi hissediyorsun.
Birisini seviyorsun, senin onu sevdiğinin farkına vardığı anda aklından geçen ilk şey, sadık bir köle kazandığını düşünmek oluyor.
Birisini seviyorsun, o kadar çok seviyorsun ki gidip konuşmaktan korkuyorsun, kaybetmekten korkuyorsun. Konuşamadıkça kendine ızdırap oluyorsun, hatta alkolle yakın arkadaş oluyorsun, ama o bunun farkına bile varmıyor.
Bazen gidip kendini ifade etme cesaretini gösteriyorsun ama karşılığında aldığın cevap dünyanı yıkmaya yetip artıyor bile...

İlk önce yüzünün şekli değişiyor, dışarıya yansıtmak istemesen de illa ki suratın asılıyor.
Sonra moralin değişiyor, arkadaş ortamlarında bile ağzından cımbızla kelime çeker oluyorlar.
Sonra fiziki yapın değişiyor, ya Angus gibi oluyorsun ya da Deve Boynu gibi.
Saçlarının rengi Beyaz Atlı Prens'in atının yelesine biraz daha yaklaşıyor.

Bütün bu cezaları çekerken içinde kalan bir umut varsa, o da işte cezanın son aşaması.
O umut sevdiğinin başkasıyla bir ilişkiye başladığını öğrenir öğrenmez yine ızdırap oluyor.

Artık gece gider yastığa sarılıp mı uyursun,
Kafanı taşlara mı vurursun,
Kıçını asfalta mı sürtersin,
Kaybettimişsindir.
Hem işlediğin günahların bir kısmının bedelini ödemişsindir, hem de sevdiğini kaybetmişsindir.
Yeni bir günah işleyene kadar da en büyük ızdırabın bu olacak.

Bazı insanlar çizginin hep kaybeden tarafında olacak kadar şanssız olmak zorunda değildi.
Arada bir kazansak iyiydi.
Belki o zaman ölümden korkmak için bir sebebimiz olabilirdi.
Belki de yaşama sevincimiz olabilirdi...


Mr_Lonely
05.08.2012

8 yorum:

  1. Şanssızların başına gelenlerinin tam bir dökümünü yapmışsın.

    Başına gelenlerin geçmişteki büyük bir hatanın diyeti olduğunu düşünmek güzel bir şey..insana herşeyi bir kez daha düşündürür çünkü.

    Ben de bir hata yaptım sonraki başıma gelen tam bir yıkımdı, ilk hatanın ahı diye düşündüm bir süre, ama 2,5 sene sonra o kişinin aslında tam bir hata olduğunu, yaradanın bir bildiği olduğunu anladım ve şükrettim.

    Yaşın daha ufak özgürcüm, başına daha bir çok şey gelcektir muhakkak, kaderde ne var bilmek mümkün değil, ama herşeyin hayırlısını istemek, körü körüne ve ne olursa olsun istemek asla doğru değil bunu çok acı öğrendim 47 yılda.

    Geç olsun güzel olan olsun..ben bu yaşımda hala bunun peşindeyim, bunu bilmek içini rahatlatırmı bilmiyorum ama böyle..yani daha çok zamanın var.

    (mailden bir şey sormuştum, biliyormusun o konuda birşey)

    YanıtlaSil
  2. Mavi Tutku;

    Şanssız birisi olduğumdandır.
    Benim düşüncem her zaman bu yönde olmuştur zaten ama bazen çok düşünmeme rağmen diyet ödenecek büyüklükte bir şey yapmadığımı gördüğüm de oluyor.

    Geçmiş olsun diyeyim 2,5 yıl uzun bir süre ama sonunda iyi bir şeyler olmuş en azından.

    Yaşım pek ufak sayılmaz heralde ya 26 ya adım attım. Tamam buradaki bir çok kişiye göre küçüğüm ama... :)

    Ben de onun peşindeyim kısmen ama ben çok geç olmazsa iyi olur diyenlerdenim.

    Herhangi bir mail gelmedi bana, gelseydi cevaplardım..

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Günahların çok ama çok fazla olduğundan bütün bu başına gelenler:p

    Yaşın çok küçük özgürcüğüm, biraz daha tecrübe :))

    Sevgilerrr xoxo

    YanıtlaSil
  4. sende yorumlar direk çıkıyor, kontrolsuz çıkmaması için düzelt istersen.:) İyiki detay yazmamışım.:)

    YanıtlaSil
  5. Ayşegül;
    Çok günahım var benim. Nekes bir insanım :PP
    Yaşım?
    Küçük?
    Diyene bak.
    Teklifimi bir düşün bak evde kalacaksın :PP

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Mavi Tutku;

    Hemen önlem alınmış bulunuyor :)))

    YanıtlaSil
  7. Kucak dolusu sevgilerimle bayramını kutlarım :))

    YanıtlaSil
  8. İXİR;
    Teşekkürler. Hep beraber inşallah. :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yaz da okuyalım