29 Temmuz 2012 Pazar

ASGEP

Açılımını buraya değil yorum kısmına belli bir süre sonra yazacağım. Öncelikle tahminleri bekliyorum.
Gelelim açıklamalara ve ip uçlarına

Geleceğin en büyük projesi bence.
%90 müslüman çoğunluğuna sahip bir ülkede olduğumuzu biliyoruz. Bu çoğunluğunun bir kısmının fanatik düzeyde Müslüman olduğunu da biliyoruz. Büyük bir çoğunun dini bütün olduğunu biliyoruz. Bir kısmının dinine inancına laf söyletmeyecek düzeyde Müslüman olduğunu biliyoruz. Bir kısmının inancına pek bağlı olmasa da dilenciler gibi din ve duygu sömürücü insanlara inanacak kadar dindar olduğunu biliyoruz. Bir kısmının da sadece dilden müslüman olduğunu biliyoruz.

Bu olayı siyasi parti düzeyinde kullananları geçmişte görmüşlüğümüz de var.
Sonuç olarak başlığın son kelimesi ortaya çıktı.
Herhangi dolaya imaya gerek yok, zaten millete dindar imajı verdiğin zaman iyi oranda oy alıyorsun, bir de dini kullanırsan daha iyi oranda oy alıyorsun. O zaman kuracağın siyasi partinin ismi niye ima olarak değil de direkt olarak dini temsil etmiyor?  Başarı garantisi var.
İşte başlık bu başarının anahtarı olan kelime.

Kolay gelsin...

Konunun devamına gelirsek;

Uzun süredir buraya yazı yazmıyorum. Bunun nedenleri var tabi.
Mesela eskisi kadar duygusal değişimler yaşamıyorum galiba, bu yüzden de şiir çıkmıyor.
Uzun hikaye tarzı şeyler yazmaya üşenecek kadar hayattan soğumuş durumdayım.
Bilgisayarım bozulduğu için sıklıkla internete giremiyorum.
Çok yoğum bir iş tempom var.
siyasetle ilgili yazdığım şeylerin genelde eğlenceli şeyler olmasına dikkat ediyordum. Ancak Türkiye'de siyaset öyle bir hal aldı ki hiç bir eğlencesi yok artık.
Yani, herhangi bir konuda mizah yapılabileceğini düşünmüyorum bu aralar.
Ortalıkta dolaşan haberlerin büyük çoğunluğu, savaş riski taşıyor, şehit haberlerinden oluşuyor, genç veya suçsuz insanların tutuklanmasında oluşuyor, katillerin salıverilmesinden oluşuyor.
Oluşuyor da oluşuyor.
Bu tür haberlere  yapılacak yorumların da adı sadece Kara Mizah olur ve ben o noktada yok olmayı tercih ederim.


Gülerek eğlenerek stress atarak zaman geçireceğimiz günlerin gelmesi dileğiyle...

Stress demişken;
Hipotiroidi hastası olduğumu kanıtladım.
Yani şişko olmamın sebebi bu hastalık ve tedavisine başladım.
Belki ileride zayıflarım ve bu süreci de buradan anlatırım belli olmaz.
Ama olurda kilo veremesem bile yıllardır söylediğim ama kimseye inandıramadığım şeyi kanıtladığım için bile ben bu savaşı kazanmış sayılıyorum. 
Benim kilolu olmamın normal hiç bir tarafı yoktu ve normal olmadığı ortaya çıktı.

ASGEP açılımlarınızı bekliyorum. (Benim kafamdaki tanım pek güzel gelmedi aslında belki siz daha iyisini bulursunuz diye ayak yapıyor da olabilirim. :)   )

Mr_Lonely
29.07.2012

12 yorum:

  1. Bu memleket öyle bir hale girdi ki, espri yapacak, tebessüm edecek en ufak bir noktası kalmadı artık.
    Kilolu olmanın normal olmaması neyle ilgili merak ettim.

    ASGEP açılımına gelince; bir tahminde bulanamıyorum.
    AS-(kere) G-(itme..)
    diye başlatıp ilk 3 harfine bir açılım uydurdum. Ama olmadı, biliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Anormal olmak bile zor artık. Belirli bir kalıbın içinde yaşayıp gitmeye izin var sanki.

    Kilomun nedeni Hipotiroidi. Ama tabi ilacını kullanınca zayıflayacağım anlamına gelmiyor o yüzden spor salonlarıyla yeniden haşır neşir olacağım yakında.

    ASGEP askerlikle alakalı değil. :))

    Bir ipucu daha verirsek;
    Çocukken bu duyguyu çok sömürürdük.
    Örnek; ....... seviyorsan o topu bana atarsın.
    Atmazsan sevmiyorsun demektir.

    Boşlukları doldurun işte. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba..ne kadar uzun zaman oldu..askerlikde bitti.. Blogu açtığında ilk yazanlardandım. Tarzın değişmiş gerçekten.:)
    Geçmiş olsun bu arada, çok önemli sonuçlar doğurmaz umarım..

    YanıtlaSil
  4. Mavi Tutku;
    Öyle oldu gerçekten. Şaka maka 1,5 yıl geçti üzerinden. :))
    Teşekkür ederim takip etme ısrarın için.
    Değişmiş derken iyi yönde mi kötü yönde mi acaba. :))
    Teşekkür ederim. Ameliyatın doğurduğu ilk sonuç işimden olmak oldu. Kısmet bakalım daha ne olacak...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  5. Doğrusu tesadüf gördüm seni, mavi gözlere farklı bir iltifat
    ediyordun.:)

    Değişim dersen de; sen küfürlü yazmazdın yazılarını, daha farklıydı, şimdi küfür içeren sözler ve kızgınlıklar var sanki.

    Bu arada ben de ev de hayvan bakmaya karşıyım, blogumda gördüğün köpekler 1 dönüm bahçede özgür yaşıyorlar.. Ekmek kırıntısı gibi hassasiyete gelirsek, bu bir yana bahçeye veya yola bir kap içine koyduğum suyun ortasına birde taş koyarım, ki arılar gibi varlıklarda faydalansın.. Ben bir doğa severim sen ya unuttun ya da bilmiyorsun.:)

    İş konusuna üzüldüm, belki daha iyisi olur, önce sağlığın iyi olsunda dimi.

    YanıtlaSil
  6. Mavi Tutku;
    Mavi gözlere hayranlığım var doğrudur. :))
    Küfür eskiden de vardı. Pek terbiyeli olduğumu söyleyemem ama bu aralar biraz daha fazlalaştı doğrudur. Öfkem var tabi, hem de bayağı çok.

    Unutmadım. Tamam uzun süredir ortalıkta görünmüyor olabilirim ama o kadar unutkan olmadım yahu. :))


    İş konusu kader kısmet artık ne yapalım...

    Saygılar :))

    YanıtlaSil
  7. Bi sürü yazdım gitmedi yaw.:)

    Mavi gözlere benim büyük ilgim tutkum var, zaafım diyebilirim.:)

    İlk yazılarında küfür hatırlamıyorum ya, zaman geçtikçe bir isyan oluşmuş gibi..birşeymi oldu?

    Unutmamana sevindim, eskilerden kaç kişi kaldıki.:)


    İş konusunda bol şans dileyebiliyorum, umarım çavuk bir iş bulursun boşta kaldıkça insan kötü oluyor her anlamda..sağlın iyimi bari.

    sevgiler kardeşim..

    YanıtlaSil
  8. Mavi Tutku;

    Güzel bir zaaf olsun iyidir. :)

    Vardı vardı. Ama bazen sansür yapıyordum ondan olabilir. :)
    Şimdi sansüre de karşıyım.
    Evet az kaldı.

    İnşallah şansım bol olur. Sağlığım iyi çok şükür. Teşekkürler...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  9. ASGEP baya bi düşüneyim.bu cümleyle yatıp kalkayım hergün.bulurum inşallah:))çok severim kelime oyunlarını.

    tedavisi olduktan sonra istediğin ideal kiloya kavuşmaman için bir neden yok.kolaylıklar diliyorum Özgürcüm.görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  10. Kamikaze;
    Çok düşünmeye gerek yok ya, çocukluğumuza geri döndük kelime oyunları yapıyoruz işte...

    İnşallah dediğin gibi olur...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  11. Asgep.

    Aşıkgençlerpartisiii:)

    YanıtlaSil
  12. Kamikaze;
    Paritisi haricindekiler değil. :))

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...