26 Şubat 2012 Pazar

Harem



Çok ünlü bir arkadaşım bana sevgili-ler günü hediyesi göndermiş. Adı üstünde sevgili değil, sevgili-ler günü. Bu durumda birden fazla sevgilimin olması gerekiyordu ben de onun için haremi oluşturmaya başladım.
Sezen ablamın dediği gibi, Ey Tanrım bana 3 tane, Ayyyyyyy
3'te yetmez beş tane, Ayyyyy
5'te yetmez 7 tane vir vir vir, Vir Allah'ım vir.
Harem olunca doğal tabi. Ama o vir virler ileride vırvıra dönüşmesinde... Neyse.

Bir kere bir sürü kadının olduğu bir ortamdan bahsediyorsak, o ortamda kesinlikle Hadise çıkar.  Ortalık gerilir, kadınlar birbirine girer, saçlar başlar yolunur derken Hadise çıkıp Stir Me Up diye şakımaya başladımıydı orası Harem Fight Clup'lıktan çıkar Kadınlar Hamamı Dance Clup moduna girer. Hadise şart.

Kedileri pek sevdiğimi söyleyemem ama bu kedi güzel. İnsan kucağına alıp akşama kadar okşar yani. Hem kadınlar kediyi severler. Haremde bir kedi olması lazım. Ortamın elektriğini alır ne güzel işte. Hem Kedi olabilir ama Adı Ceren. Güzel güzel. Ben sevmeye başladım bu haremi.(Ceren Taçan)

Görüntü olarak hafif çekik gözlülere karşı bir sempati duyuyor olabilirim. E şimdi bütün dünya sevmiş kendisini, dünya güzeli ilan etmiş ben nasıl sevmeyeyim. Hem haremde yağmur yağdırır taş üstüne olmaz mı? (Azra Akın)

Kafam kadar göüslerin içinde gömülüp nefessizlikten boğulup ölene kadar bekleyebilirim orada. Evet bunu yapabilirim, hem de büyük bir zevkle. Hem futbol oynarken bile bir sürü genç oyuncunun içine bir iki tane tecrübeli koyarsan o takım çok kaliteli olur. Benim haremimde böyle işte bir sürü genç kadının içerinie tecrübeli bir iki kişi yerleştiriyorum ki böylece tadından yenmez oluyor. (Pamela Anderson)

Sarışınsa mavi gözleri de varsa olay orada bitmiştir. Kanuni gibi haremin en baş köşesine geçiririm ben onu. (Jennifer Aniston)


Aslında bunlar buz dağının görünen tarafı ama yeter bu kadar. böylece ne kadar sapık bir tür olduğum ortaya çıkmış oldu.

Bu kadar kadında gözüm yok benim. Hepsini Allah sahibine bağışlasın. Sadece o olsaydı yanımda yeterdi aslında, haremi de hamam olarak kullanırdık. Ama olmadı işte. Kısmet...


Bu arada herkesin geride kalan 14 Şubat Çiçekçiler ve Kuyumcular günü Mübarek olsun.
Benim için yalnız geçirilmiş 25. 14 Şubat'tı.

3 yorum:

  1. teşekkür ederim cevapladıgın için :)
    ayrıca harem gayet güzel ama ben hamamlı bölümü daha cok sevdim, gönlüne göre olsun :))))

    YanıtlaSil
  2. Soltan Sülüman´da bile olmamistir böyle Harem:)

    Cicekciler ve kuyumcular günü konusunda sana katiliyorum..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ünlü;
    Ben teşekkür ederim beni de unutmadığın için. :))
    Hamamlı bölüm güzel evet. :)

    Sevgiler...

    Sünter;
    Soltan Sülüman kimmiş benim yanımda :PP
    Tövbe haşa. Yok öyle bir şey. Ben atalartıma saygılıyım.
    Teşekkür ediyorum..

    Saygılar...

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...