3 Nisan 2010 Cumartesi

Çok Gerekli Bilgiler Serisi

Eveeeeeeetttt. Geldik ikinci haftanın sonuna. Bendeniz cennetkuşunuz mr lonely tekrar akşam saat 5'e kadar hürgeneral oldum.
Eskisi gibi yazılar yazmayı çok isterdim ama gündemi takip edemediğim için ot gibi yaşıyorum. Hiç bir şeyden haberim yok. Onun için ben de alaydan bir şeyler yazayım bari.

İlk önce günün anlam ve önemini belirten bir konuşma ile başlamak istiyorum.

Çarşı izninin anlamı;
Çarşı izni, haftanın altı günü yaklaşık 3000 tane kamujlajlı erkeğin içinde yaşayan Türk askerinin sokağa çıkıp ağzından salyalarını akıtarak dışarıdaki güzel kızlara baktığı gündür.
Ayrıca kadınlar konusunda uzman olan (olduğunu zanneden) bir tabur erkeğin yemin törenine kadar birbirini şişirmesi sonucu oluşan gazla dışarıdaki bütün kızların, onun dışarıya çıkıp kendilerine laf atmasını beklediğini zannettiği gündür.
Akabinde kızlara laf atılır, kızlar tarafından geri zekalı cevabı alınır ve gaz boşalır.

Çarşı izninin önemi;
Çarşı izni çok önemli ve gereklidir. Çünkü, ilk izne çıkılan gün olan yemin törenine kadar yaklaşık bir ay geçer ve bir ayın sonuna kadar dış dünyanın nasıl bir yer olduğunu unutursunuz. Kamuflajlı askerler dışında içeride gördüğünüz canlı türleri ağaçlar, otlar ve köpeklerdir.
Köpeklerin hepsinin ayağının kırık olması konusuna hiç girmek istemiyorum. Aklıma kötü şeyler geliyor çünkü.
Hayır hayır, Türk askeri köpeğe tecavüz etmez abartmayın lütfen.

Çarşı izninin önemiyle devam edelim.
Dışarıya çıkamadığınız bir ay boyunca konuşulan muhabbet hiç şaşmaz. İki konu mevcuttur.
İlk konu;
- Askerlik bu yıl 12 aya düşecekmiş lan
- Ya bi sktir git, kaç milyon kişi o hayalle askerlik yaptı.
- Oğlum valla bak televizyonda duydum.
- Ya bi yürü git işine. Kafamı bozma.
- Görürsün bak askerlik düşecek bu yıl.
- Askerliğini de, düşüreni de kaldıranı da var ya, bi sktir git ya.

İlk konu böyle uzar gider. Askerlik düşecek mevzusundan midem bulanmaya başladı artık.

İkinci konu aynen tahmin ettiğiniz gibi. Askeriye de en çok satılan gazete Şok gazetesi ve Posta gazetesi.
Posta'da Haydar Dümen abimizin ulvi ve derin bilgilerinden faydalandıktan sonra Şok gaszetesindeki çıplak manken resimlerine bakılır. Sonra da çeşitli fantaziler kurulmaya başlanır. Sonra o hayallerle gerçek hayat o kadar iç içe girmeye başlar ki tuvaletlerde Şok gazetesindeki güzel bayanların resimleri sırılsıklam olmuş vaziyette bulunmaya başlanır.
Herkes sivil hayatında nasıl bir Rambo olduğunu, yatakta yirmi kaplan gücünde olduğunu anlatır durur.

Çarşı iznine çıkıldığında bu iki konunun da palavradan ibaret olduğu ortaya çıkar. Bu yüzden çarşı izni çok önemlidir.


Neyse bu haftalık bu kadar bilgi yeter. Bir daha ki hafta ceza yemezsem yorumları cevaplarım inşallah.
Ayrıca kardeşiniz üstün başarılarını(!)  askerde de sergiliyor. Bu hafta Astsubayın sorduğu soruya doğru cevap verdiğim için çift çarşı kazandım. Arkadaşlarım içerde ben dışardayım. Yarın yine çıkıyorum.
Ama kardeşiniz üstün başarılarını sergileyip çarşı iznini kilitletebilirde. Onun için uzun süre görünmezsem bilin ki ceza almışımdır. :))


Saygılar- Sevgiler- Herbişeyler
Kendinize iyi bakın. Baş baaşşşş.


03.04.2010
Mr_Lonely

29 yorum:

  1. Hoş geldin hürgeneralim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Asker
    Sol
    Nasılsın
    Sol
    Sende Sol. Berhudar ol evladım. :PPP

    Hoşbuldum efendim.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili askerimiz çarşı iznine mi çıkmışşş :)))

    Hoşgeldin. İyisin değil mii???

    YanıtlaSil
  4. Oww özgür gelmiş, kıyamam nan sana... merak ediyodum askerlik nası ouyo die sayende öğreniyorum:Pp

    YanıtlaSil
  5. Zor iş.
    Kolay gelsin!
    Acil teskereler...

    YanıtlaSil
  6. Şimdi şu yazını okuduktan sonra inan bana laf atan asker olursa göz kırpıp öpücük atıcam söz ;) muck!

    YanıtlaSil
  7. Canım Özgürcüğüm;

    Hoş geldin yine ve tekrar.. :))

    Demek ki, çarşı iznine gaz boşaltmak için çıkıyorsun..
    Demek ki, o kadar şişirmişler seni bir ay boyunca..
    O biriken gazlar artık ne kadar sürede boşalır Allah bilsin.. :DD

    Peki, hiç farklı cevap aldığın, yani gazını boşalttıramadığın bir kıza rastlamadın mı?.. Rastlarsın, rastlarsın.. Daha, önünde uzun çarşı izni kullanacağın günler var.. Zamanla içeride gaz birikimleri de azalmaya başlar.. Herkes anlar yavaş yavaş Hanya'yı Konya'yı.. Sen de tabii ki!!.. :DD

    Canım Özgürcüm, sakın ceza alma da, böyle hafta sonları gel ve anlat orada olup biteni.. Özlettirme kendini fazla da..

    Hadi çok öpüyorum seni.. :))
    Özlemişsindir öpülmeyi de.. :))
    Mmmmmmmuck bir yanağından..
    Mmmmmmmuuuucckk öteki yanağından..

    Haydi kal sağlıcakla ve sevgiyle..

    YanıtlaSil
  8. Cat:

    Çarşı izni 460 günün tek eğlence zamanıdır. :))

    Sevgiler...

    Zeugma:
    Eveeeeettt. Çarşı iznine çıkar çıkmaz sabahın saat 8inde de gelip post yazmış. Sırf sizi sevdiği için. :)))

    Saygılar...

    Biggeee:
    Ben her hafta bir şeyleri anlatırım açıklarım böyle askerlik yapmış kadar olursun. :))

    Sevgiler...

    Catharsis:
    Zor ama eğlenceli. Bazen zor ve sıkıcı. Bazen intihar edesin geliyor. Ama yine de güzel be. :))
    Teşekkürler...

    Sevgiler...

    Mavi Balon:
    Bence de öyle yap. Yazık onlara binlerce erkeğin arasından çıkıp geliyorlar çarşıya. Gördükleri en güzel kıza da laf atıyorlar. Ondan da geri zekalı diye cevap alınca bütün özgüvenleri kayboluyor. Yazık onlara. :)))

    Sevgiler...

    Arzu Breda:
    Yok ya ben gaz boşaltmak için çıkmıyorum. Ama koskoca bir ay boyunca o hikayeleri dinlemeye mahkum olduktan sonra çarşı izni resmen afrodizyak etkisi yaratıyor. :)))
    Bende biriken gazlar zor boşalır. Normal hayatta yalnızlık zor zaten. Askerde yalnız kalmak daha da zor oluyor. :))

    Hiç kimseye laf atmadığım için herhangi bir cevap almadım çok şükür. Hem ben niye laf atıyorum onlar bana laf atsın. Hıh. :)))

    Ama bir kere hastaneye düştüm. Kamuflajla götürüyorlar hastaneye, o zaman herkesin gözü bendeydi. Kamuflajlı asker görünce çok şaşırıyorlar...


    Ben kişisel olarak ceza almam zaten. Çok şükür rütbeli askerlerle sorunum yok aram iyi. Ama bölük olarak ceza alırsak ona bir şey diyemem. :)))

    Vallahi özlemiştim. Hiç kimse öpmüyor beni buralarda ya. :(((

    Saygılar efemmm. :)))

    YanıtlaSil
  9. mr.lonely:) yazılarını okuyorum bir süredir çok güzel yazmışsın :) benim eşimde senin olduğun taburda asker su anda:) oda acemi:) ama ulaştırma olarak gitti inzibat yapmışlar şimdi inzibat taburunda:) inşallah hepiniz sağsalim bitirir dönersiniz evlerinize:) sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  10. Eftelyaecrin:
    Her zaman beklerim. Blogumun kapıları herkese açık burada yabancılık çekmeden istediğin yere istediğin gibi yorum bırakabilirsin...

    Allah hayırlı teskereler nasip etsin inşallah eşine de. Eğer ulaştırma 4. bölükten gittiyse inzibata çok fazla ezilmez. Çünkü bizim bölüğün eğitimi iyi. Diğer bölükleri bilmiyorum. Ama yani o adamlara gerçekten çok üzüldüm bizim bölüktende 40 50 kişi gitti inzibat taburuna, adamlar tam ortamlarını kurmuşlardı aldılar götürdüler hiç bilmedikleri başka bir yere. Çok kötü bir durum.
    Eşinin acemiliği biraz sıkı geçiyordur ama acemilik bitip kadro birliğine geçince çok rahat bir askerlik yapacak emin olabilirsin.
    Allah hayırlı teskereler nasip etsin herkese ne diyeyim.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkürler:) sanada hayırlı tezkereler:)
    evet 4.bölükteydi namı diğer vietnam :)) gerçekten çok sıkıymış bu aralar :( ustaya geçince dediğin gibi rahat olur inşallah:) hepiniz rahat edersiniz inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Özgürcüm yine harikaaa yazmışsınn:) ellerine sağlık.ben de seni çoooooooook öpüyorum.:)

    YanıtlaSil
  13. vaaayyy, kimler çarşı iznine çıkmış :)
    blogda yazı olduğunu görünce şaşırdım, ele geçirildi sandım :P
    Geçen haftaki yazıyı görmemişim, onu da şimdi gördüm yorum yazarken, dur onu da okuyum hemen.

    her-türk-asker-doğar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Olm manyakmısın çarşı iznini blogda yazmak için kullanıyorsun
    askerliği biz zaten biliyoruz.çarşı iznine çıkınca kızlara gel sana askerlik anılarımı anlatayım de,vaktini onlarla geçir,hayat askerlikten çok daha kısa.

    YanıtlaSil
  15. Asker !! Bu bloga,tanımadıgım kızlar
    gıremez....yassah :D

    Bu yazımı okursan blogumun asagılarına yazdıgın yoruma
    gore bu gece blog partısı duzenledım.

    gelebeılırsen beklıyorum asker.
    senı sevıyoruz ve beklıyoruz.

    Sevgılerrr

    YanıtlaSil
  16. eftelyaecrin:
    Merak ettim şimdi kim olduğunu hee. Benim arkadaşlarımdan gidenler olduydu ismi ne çok gizli değilse yazar mısın buraya belki tanıyorumdur...

    Saygılar...

    Kamikaze:
    Teşekkür yapıyorum. O benim yazımın güzelliği değil sizin güzelliğiniz. :PP

    Saygılar...

    El- Myra:
    Ben çıktım ben çıktım. :))
    Benim blogumu kimse ele geçiremez. Kurşun askerler diktim ben bloguma. :))

    Her Türk Asker Doğar.
    Her Türk Teskere Alır.

    KIzları da alın artık askereeee. :)))

    Saygılar...

    Hüseyin Usta:
    Vallahi manyağım abi. :))
    Ama bilmeyenler var onlasra anlatıyorum. :))
    Kızlar burada zaten askerlere çok sempatik bakıyor. Bir acayip oluyor insan. :))

    Ayşegül:

    Girer girer. ERkekler de girer kapımız açık. :))
    Ama bana yapma bunu. Yazık bana. Acı bana. Biz geceleri tavuk gibi erkenden yatıyoz. Size iyi eğlenceler. :(((

    Ben de sizi seviyorum tabii ki.
    :)))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Geç kaldım, yetişemedim ama iyi haberlerini aldım.
    Neşen yerinde, içim rahatladı...Kolay gelsin, çabucak bitsin Sevgili Özgür...

    YanıtlaSil
  18. Aysema;
    Rahatımda yerinde valla. Usta birliğine kadar rahatız. Ama usta birliğinde can sıkıntısı başlayacak. :)))

    Çok teşekkür ederim...

    SAygılar.

    YanıtlaSil
  19. Özlemişim...

    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  20. Nupis;

    Nupişşş Can Nupişşşş
    Neredesin sen he neredesin. Özletme kendini bak dövüşürüz heee. :)))
    Hem gelince de böyle kısacık yazıp gitme. Derslerin nasıl gidiyor, sınavın nasıl geçti, hayatın nasıl biraz bilgi ver. Özledik. :)))

    Görüşürüz.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  21. Lonelllyyy daha da can lonely:P

    Gelebildim sonunda oh be hemi de gönül rahatlığı ile kuş gibi özgürüm özgür oğlan:P

    Koca seneyi devirdim valla(inanamıyorum da daha :) )Kaç kitap bitirdim, kaçar adet:P test çözdüm, kaç uykusuz gece geçirdim( sevgiliye bakar gibi yatağa bakıyordum ey sevgili kavuşmamız yakındır demekten o da bıkmıştı:PP)ders çalışıcam, kapıyı kapatın(evde üç velet olunca(yigenler:P)siz gidin ben gelmicem, sınavdan sonra cümleciklerini kaç kez telaffuz ettim, kaç sivilce katili oldum :P ( resmi suçlardan olsaydı hapisteydim heralde:P),kaç kilo aldım (kendimi duba gibi hissediyorum aynaya bakınca bu yaratık kim diye affalıyorum bir an :P her ne kadar almadın deseler de...), kaç fincan kahve tükettim neyse lafı uzatmaya gerek yok :) bilmiyorum ama BİTTİ... Rahatım şimdi(ger
    çi işe başlıyorum ne rahatlığı...)

    Kaç puan aldın 'a gelince geçirdiğim o berbat sınavdan aldığım puan mucize gibi 322... Sonuçlar açıklandığında inanamamıştım... Mucizevi bir puan :P (ama sınavım berbattı matemetiğe bakamadım, sosyale son yarım saatte baktım o derece...)

    Hala matematik özürlüyüm:P Geometriiyle barıştık:)

    Gel gelelim en önemli konuya lonelyy can lonelyy iyi ki doğmuşssun ve iyi ki tanımışım seni :) Nice mutlu senelere... :)

    YanıtlaSil
  22. Nupiş:
    Özgür oğlan benim. Sen Özgür Kızsın. :))
    Gerçi ben de pek özgür sayılmam yani .:))
    Ben sana demiştim ama değil mi?
    BEn sana güveniyorum istediğin puanı alırsın demedim mi?
    Bak bu Lonely'nin bir bildiği varmış demek ki.
    Hayırlı olsun. İnşallah istediğin bir okula da yerleşirsin.
    Boşver matematiği falan. Artık hayatında öyle şeylere yer yok. :))

    Çok teşekkür ediyorum canım benim. Ben de iyi ki tanımışım seni. İstediğin üniversiteyi kazandığın haberini de bekliyorum. Hatta gel sen de Ankara'ya... :)))

    SEn derse kaptırdıktan sonra bende askere başladım. 5. ayın içindeyim bitiricem inşallah. :))

    Artık sık sık bekliyorum.;))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Tabi ki sensin bu saatten sonra oğlan olmam imkansız zaten :P ÖZGÜR deseydim bu yanlış anlaşılmaya neden olmazdım herhalde :)

    Özgürlüğüne kavuşmana az kalmış baksana beş ayı tükettmişsin...

    Senin çok şey bildiğine eminim zaten :) Sorun bendeydi...

    Ankara değil de İzmir 'e gelsem olma mı söz gelirim yanına :)

    Dört gözle hatta ön gözle bekliyorum askerlğini bitirmeni :P

    İyi teskereler...

    YanıtlaSil
  24. Nupiş:
    Bence de bu saatten sonra oğlan olmaya uğraşma yani gerek yok. :))

    Üç ay önce İzmir'e 2 saat uzaklıkta askerlik yapıyordum. :))

    Senin canın sağolsun buralara uğrasan yine kafi.:))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. E hemen hemen aynı düşüncedeymişiz :)

    YanıtlaSil
  26. Misisipi;
    E diyorum ya yanlış bilgilendiriliyoruz diye. İşte kndimizi böyle şartlıyoruz biz de askere gidince. :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Ne günler geçmişş ama kimbilir nasıl geçmiştir.şükür şu kadar bitirdin ya askerliği şükür.Darısı şu anda askerlik yapan tüm mehmetçiklerimize.Allaha emanet olsunlar sen de.sevgilerimlee:)

    YanıtlaSil
  28. Kamikaze;
    Aynen ya darısı onların başına. Ama oradaki ortam da çok başka, her sağlıklı Türk erkeğinin gidip görmesi gerek...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yaz da okuyalım