16 Şubat 2010 Salı

Manisa Alaşehir 2. Ulaştırma Personel Eğitim Merkezi

İşin özü bu yazıyı yazdığım gün neşem gayet yerindeydi. Ama şu anda bütün hevesim kaçmış durumda. Muhtemelen sevk yiyip geri geleceğim.
Kademeci olacakmışım gibi yazmışım yazıyı ama Ulaştırmacı oldum. Şöför yani...
 Sizlere iyi okumalar diyeyim. Bu arada yorumları yayınlamam ve cevaplamam geç olabilir. Bunun içinde şimdiden özür dilerim...


Bu bir veda konuşması değildir. Veda etmekten nefret ederim. Veda etmesi gereken tek insan vardır, o da ölmek üzere olan kişi. Benim ki fakir avuntusu.
Hani kuru ekmeği verirsin eline, yanına da bir şişe hazır su verirsin, adam o ekmeği biftek, suyu beyaz şarap zanneder. Hatta hazır suyu içmez bile özel günleri için saklar.
Ya da bir tabak pilav koyarsın önüne, havyar verdiğini zanneder.
Gerçi havyar koysan önüne yemez ki. Yenir mi lan o iğrenç şey. Iyyy.
Neyse lafı uzatmayalım, konumdan saptırıyorsunuz beni. Kafamı karıştırmayın kardeşim yazı yazmaya çalışıyoruz şurada. Allah Allah ya.
Benim durum da bu fakir yeğenimiz gibi, avutuyorum kendimi.

Şöyle avutuyorum, aslında ben askere gitmiyorum. Karayiplere tatile gidiyorum. Bir buçuk yıl sürecek tatil. Sağ tarafımda beyaz kızlar, sol tarafımda siyah kızlar olacak. Manzaramı bozuyorlar biraz, etrafı göremiyorum ama olsun. Onlar başlı başına birer manzara zaten.
Bütün kızlarla aynı yerde kalıyoruz. Odalar birleştirilmiş ranza tarzı yataklar yerleştirilmiş, yaklaşık 1500 tane kadın ve ben, birlikte tatil yapıyoruz.

“Ulan bu salak ölmüş haberi yok.” Dediğinizi duyar gibiyim. Evet öldüm ne olmuş yani aç tavuk kendini buğday ambarında zannedermiş. Nasıl olsa hayallerim kıçımda patlıyor. Emin adımlarla yürüdüğüm her yolun sonunda uçurum çıkıyor karşıma gidemiyorum hedefime. Ben de olmayacak hayaller kuruyorum artık ne yapayım.

Bundan tam 7 ay önce bir sınava girdim. Adı DGS. Bilmeyenler (...şuradaki yazımı...) okuyabilirler. Hayatım boyunca Ösym tarafından açılan sınavlar arasında, girdiğim en kolay sınavdı. Mühendislik fakültesine gitmeyi garantilediğimi düşünüyordum sınavdan çıktığımda. Sınavdan sonra cevaplarımı kontrol ettiğimde de kendimi teyit ettim. Evet iyi bir puan gelecek diye düşünüyordum. Ufaktan hazırlıklar, planlar falan yapmaya başladım. Gideceğeim yerde yurt yoksa şöyle yaparım, varsa böyle yaparım, iş bulurum part time çalışırım, bursa başvururum falan filan. Bundan tam 5,5 ay önce sınavın sonuçlarını aldım. Gelen puan hiçbir yere yetmiyordu. Daldan düşmüş ARMUT gibi kaldım tek başıma. Ösym’ye şikayet dilekçesi falan gönderdim ama yemedi tabi açıkta kaldım.

Görüldüğü gibi 5 ayda insanın hayatı 180 derece tersine böyle dönüyor. 5 ay öncesine kadar aklımda askerlik diye bir şey yokken, ben şimdi askere gidiyorum. 5 ay önce okulu kazanınca hangi yurda yerleşirim acaba diye düşünürken. Mühendislik fakültesinin dersleri nasıldır acaba diye araştırmalar yaparken, şimdi acemi birliği kaç ay sürecek acaba, yüksekokul mezunu olunca direkt çavuş talimgahına düşer miyim acaba diye düşünüyorum.
Yeşil don, yeşil atlet alıp zulalayacağım. Hırsızlık olayları oluyormuş bolca. Donlarımın içine küçük kesecik gibi şeyler dikmem gerekiyormuş, param olursa oraya koymak için.

Ben elektrikçiyim ya, belki beni kademeye alırlar. Komutanların evlerinde falan arıza olunca götürürler beni. Geç lan yap şunu diye.

“Komutanın birinin güzel bir kızı vardır, bildiğin dünyalar güzeli. Bir gün arıza olur ve lonely o komutanın evine gider. Arızayı bulur ve tamire koyulur lonely. O arada kız lonely’e aşık olmuştur. İç geçirir durur. Bütün alem ona, o lonely’e aşıktır. Ancak mr lonely gönlünü kapatmıştır. Hem zaten o komutanın kızı, olmaz öyle aşk falan. Komutana saygı diye bir şey var lan. Kırarım ağzını. Zaten lonely’nin peşinde bir dünya kız var ona mı kalmış? Hıh. Ancak öyle olmaz. Kız lonely’nin içeceğine uyku ilacı katar, sonra yatağına götürür ve bağırır. İmdaaaaattt. Bu bana tecavüz etti babaciim. Evlendir bununla beni. Komutan çıkarır G3’ü dayar lonely’nin kafasına, ya evlenirsin bu kızla ya da kafanı unut. Lonely çaresiz kabul eder bu fıstık gibi kızla evlenmeyi. Sonra evlenirler mutlu mesut geçinip giderler.”

İç Ses: Lan yalancı geri zekalı, aptal, manyak. Kim var lan peşinde, yolda gören iki metre uzağından geçiyor. Haydi onu geçtim, öyle güzel kız sana aşık mı olur lan mal. Haydi onu da geçtim, Kim evlenir lan seninle? Çirkin Bety bile senin yanında Elizabeth Hurley kalıyor oğlum. Kendine gel.

Ya bu geri zekalı iç ses benim kurgu hikayelerime bile karışıyor. Çık lan erkeksen ortaya. İçerden içerden konuşuyorsun var ya kırarım kafanı hee.

Ben aşk meşk hikayesine girmeyecektim. Neyse kaldığım yerden devam ediyorum. Benim gıcık olduğum bir komutan olur mutlaka. Bir gün onun evinde bir arıza olur ve gideriz. Ben buna gıcığım ya, evdeki anahtarların hepsinin kenarından birer faz kablosu çıkarırım. Işığı her açmak istediğinde elektriğe çarpılır. Ertesi gün yine beni çağırır. Ben giderim, “Aaaa komutanım faz toprak arası kısa devre olmuş hemen çözeriz.” falan derim. Arızayı çözmem. Kafayı sıyırana kadar elektriğe çarpılıp durur.

Aklımda bir komplo teorisi daha var. Mesela gıcık olduğum bir komutan mı var? Hemen 155 polis imdat aranır ve bir ihbarda bulunur. Bilmem kim komutan Ergenekon örgütünden birkaç kişiyle gizli görüşmeler yapıyor. Kapıyı dinlerken duyduğum kadarıyla darbe yapacaklarmış. Ohhh. Ben askerliği bitirene kadar içerden çıkamaz o.

Eğer gittiğim yerde kilom yüzünden hava değişimi almazsam, bir buçuk yıl sürecek bir maceraya adım atmış bulunacağım. Ben internetle bütünleşmiş bir Alien’im. İnternetsiz yaşayamam. Bir şekilde bir yerlerden internete girerim diye düşünüyorum. Mutlaka anlatacaklarım olacaktır ama yazacaklarım eğlenceli şeyler mi olur, yoksa başıma hep hüzünlü şeyler mi gelir bilemiyorum. Ama şu kesin, interneti olmayan bir şehire düşsem bile yazarım. Bir not defteri alırım ve ona yazarım. Askerlik bittikten sonra hepsini bloguma aktarırım. Yazmak benim taaa çocukluğumdan beridir hobim. Dördüncü sınıftayken hocamız bize hikayeler yazdırırdı. Benim hikayelerim hep sıra dışı olurdu. Akla mantığa uymayacak şeyler yazardım. Eşeği kurtuluş savaşına sokardım, kendi Malkoç oğlu karakterimi yaratırdım. Bir tane adam 500 kişilik grubun içine dalardı hepsini öldürürdü, kendisi bir çizik bile almazdı. Böyle hikayeler işte. Hoca bir taraflarıyla gülerdi yazdıklarıma. Ben düşünürdüm kendi kendime, niye gülüyor lan bu, derdim. Sonradan hak verdim gerçi adama. Neremden uydurduysam artık bilmiyorum. Keşke o defterim kaybolmasaydı da hepsini bloga ekleseydim.

Neyse daha acemi birliğinden, usta birliğine geçerken verecekleri bir hafta izin var. O arada da yazarım bir şeyler. Ama acemi birliğindeyken en az bir ay dışarıya çıkamayacağım için, bir ay buralar size emanet.

Yolculuk tarihim:24.02.2010
O güne kadar yine konuşuruz tabi. O güne kadar göremediklerim olursa, ya da yazılarımı, blogumu o günden sonra gören duyan olur da ben burada olamazsam, hepinize teşekkürlerimi sunuyorum.
Ayrıca blogu düzenli olarak takip edemeyeceğim için yorum denetimini açtım. Ne olur ne olmaz belki gelir birisi saçma salak mesaj bırakır ben uzun süre görüntüleyemeyeceğim için orada sinirlerinizi bozar. O yüzden yorumlar bir süre benim kontrolümde kalsın.  :))

Geçenlerde adsız bir yorumcu için kendimi tanıtmıştım zaten ama daha fazla detay ve farklı bir hayat hikayesi okumak istiyorsanız BURAYA tıklayabilirsiniz.
Özelden ve tüzelden bana ulaşmak isterseniz BURAYA tıklayarak telefon numaramı alabilirsiniz. Hattımı Ara Beni Boya Beni hatlarına yönlendirdim ki ben askerdeyken canınız sıkılmasın Telekızlarla konuşun istedim.


Hakkınızı helal yapın. Kalın Sağlıcakla. Beni özleyin anacım. Baaay. :)))



19.01.2010
Mr_Lonely

 

40 yorum:

  1. Her işte bir hayır vardır diyorum ben. En azından okul,mastır,hastır derken karşına çıkıp ayağına bir yerlerde bir şekilde 1- bir işe girerken 2- evlenmek için kız istemmede ayağına takılacak bir kayayı atlamış olacaksın.
    aslında birliğinin adresini yayınlaman lazım bence sayfanda sana bol bol hülya avşar, sibel can, ahu tuğba yaşlı kaldı dimi o zaman günümüzdeki çıtır bayanların kartlarını atardık yavvv.
    Allah'a emanet ol, sıkı giyin, bol bol kara şimşek ye :))
    son notum pis bir espri olucak ama; Şafak kaç?

    YanıtlaSil
  2. Sağlıcakla gidip gel.Bir solukta okudum yazını çok yaşa sen lonely:)

    Buraları merak etme sen dönünceye kadar gözümüz gibin bakarız.yazacak çok şey var ama seni çokkk sevdiğimizi sakın unutma.Hakkımız helâl olsun.sen de helâl et hakkını.

    En Büyük Asker Bizim Askeeeeeer

    Görüşmek üzeree:)

    YanıtlaSil
  3. iyi teskereler izmire çay içmeye gelirsin ablana artık beklerim yeğenimde orda yaptı askerliğini rahatmış güle güle git gel sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Mehmetçiğim, Özgür oğlum,

    Git güle güle, yolun, şansın açık olsun. Senin gibi gençlerimiz varken bu ülkeye hiçbir şey olmaz. Seni tanıdığım için (sanal da olsa) kendimi mutlu sayıyorum.

    Dilerim gönlüne uyanı, seni hak edeni, değerini anlayanı bulursun. Seni seven çok olsa da candan seveni bulur, bir ömür boyu mutlu olursun.

    Blogunu merak etme. Sen vatanı bekle, biz blogunu ve yazılarını bekleriz. Kimbilir ne güzel öyküler biriktirerek gelirsin.

    Hayırlı teskereler olsun.

    Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. KIZLARIDA ALIRLAR ASKERE YAA.
    MR.BİR ŞEYİN İÇİNDEN ÇIKAMIYORSAN O ŞEYİN KENDİSİ OLMAYA ÇALIŞ.AYRICA ASKERLİK BİR SÜRÜ GÜNCEL HAYATA DAIR SORUNLARDAN KURTULUŞ YERİDİR.ORDA TEK DÜŞÜNDÜĞÜN TABİKİ BOŞ ZAMANINDA ÖZLEMLERİNDİR.ASKERLİK BİMİYOR DİYE DE ÜZÜLME SADECE YAŞA.AYRICA GICIK OLDUĞUN KOMUTANLARI BEKLEYEN TEHLİKE SANA KADAR DA ULAŞABİLİR.BİR DE MANİSAYA GİDİYORSUN BAHARIN ÇOKSOĞUK OLUR SANA VERECEKLERİ YÜNLÜ UZUN DONU GİYMEYİ İHMAL ETME .SENİ GERÇEKTEN ÇOK ÖZLEYECEĞİZ.İYİ TESKERELER DİLERİM.

    YanıtlaSil
  6. Şeniz;
    Okul Mastır Kastır türü şeylerden umudumu kestim zaten.
    İş ararken çok sorun çıkarıyor o kesin. Çok red yedim yani.
    Kız hiç istemedim, istesem de vermezler zaten. :))
    Adresini yazdım işte başlıkta. :))
    Ya kart olayı eskide kaldı. Mail atın onları artık. :PP
    Allah razı olsun. Kara şimşek manyağı oluruz gibime geliyor ama Alaşehir 6000 kişilik koskoca alay. Aşçıları vardır onların. :))

    Şafak daha kızoğlankız bozulmadı. Gidince 460tan geriye sayarız. :))

    Saygılar...

    Kamikaze;
    Allah razı olsun.
    Zaten buralar size emanet. Arada havalandırırsınız. :))
    Ben de sizi çok seviyorum zaten karşılıklı herşey. :))
    Benim ne hakkım var Allah aşkına. Varsa bir şeyler helal olsun..
    Görüşürük. :))

    Saygılar

    Bilge;
    Rahat olduğunu söylüyorlar ama acemi birliği orası. Benim için usta brliği önemli olan. :))
    Nasip olursa gelirim inşallah ama ilk bir ay dışarı salmıyorlar. :)

    Saygılar...

    Aysema;
    Sanal değil yav. Ben gerçeğim. :))
    Ne güzel dilekler onlar yav. Candan seveni zor bulurum gibi geliyor ama hayırlısı...
    Valla şöför olarak gidiyorum. Öykü birikeceğinden pek umudum yok. :))

    Teşekkürler...

    Saygılar

    Hüseyin Usta;
    Almazlar ya. Alsalar da biz göremeyiz galiba. :))
    Askerlik yağmurdan kaçarken doluya tutulma yeridir bence. Üstüne yüklenen sorumluluk var, zimmetlenen eşyalar var. Çalınan zimmetli eşyalar var. :))
    Askerlik bitiyor ya. Onu biliyorum bak. :))
    Yok asker okul mezunlarına el atıyorlar sadece halka inmediler daha. :))
    Ben yanımda don götürüyorum zaten.Onların verdiğinden ayrı, belli mi olur çalarlar falan. :))
    Ben de sizi özleyeceğim valla. Allah razı olsun..

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  7. şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum sevgili mr_lonely.seni çok özleyeceğimizden hiç kuşkun olmasın anacım:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili lonely senin bu komplo teorilerini okurlarsa eger seni askere degil direk askeri hapishaneye alirlar:))


    Sana simdiden hayirli tezkereler diliyorum özgür cocuk.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle git,güle güle gel sevgili
    Özgür.Seni özleyeceğiz.Ara sıra
    uğrayıp güzel postlarına bakacağım.

    Yolun açık olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sünter;
    Oranın adı Dis-Ko. :)))
    Disiplin Koğuşu yani. Başına psikopat askerleri dikiyorlar sabah akşam dövüyorlar. :))
    Amann dayaktan korkan mı var. Bu eğlenceye değer o dayaklar. :))

    Teşekkür ederim. Bana teskere nasip olmayacak gibi geliyor. Usta birliğine gitmeden ben askerim demeyeceğim. Hala tereddütlerim var. :(((

    Saygılar...

    Melis;
    Teşekkür ederim. Valla ben de sizi özleyeceğim o kesin. Ben de arasıra gelip yeni postlar ekleyeceğim. :))

    Teşekkür ediyorum

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. lan ben senin bu yazını çok beğendim:))) altıma ettim sayende gülmekten:)) kıyamam sana ya sen gitme ben gidiyim askere:(

    YanıtlaSil
  12. Hayırlısı ile git hayırlısı ile gel canım kardeşim.

    Askeriye de tuvalette bir aforizma vardı sen de göreceksin bu nevi asker aforizmalarını.

    Beni ..kebilirsiniz ama zamanı durduramazsınız:)Bu gerçeğin ta kendisidir.

    Bak aklıma geldi ben Fethiye Göcek de Sahil Güvenliktim, Manisa da neresi:)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı tezkereler diliyorum ben de şimdiden..
    Komutanlarını bol bol güldürsün artık.. :))
    Onlara da söylersin ve bize post yazman için izin verirler..
    Manisa'daki Spil dağı yüzünden yazın çok fena pişeceksin haberin olsun :D

    Zeugma ablasından Özgür çocuğa çok çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Yaa bi yorum daha geldi aklıma etmeden edemiyceim.
    Şöyle derler; Mantığın bittiği yerde askerlik başlar.
    Eee yaparsın artık, tuvalet nöbeti, potin nöbeti, 3-5 nöbeti :)) en piside bu nöbet sanırım saat olarak.
    haa birde fena olmaz be kart almak şöyle en gül kokulusundan ucu yakılmış mektuplar.eşimin askerlik mektuplarını okumuştuk gülmekten ağzımız ağrımıştı :))
    İşin şakası bu, Allah'a emanet ol, olun inşallah kınalı kuzular.

    YanıtlaSil
  15. Biggeee;
    Diğerlerini beğenmedin yani. :PP
    Altıne etme ya öyle bir amacım yoktu. :))
    Ben gideyim sende yanıma gel öyle daha güzel olur :))

    Sevgiler...

    Hacivat;
    Allah razı olsun abey. :))
    Sansürlü yazmana gerek yoktu ya. Terbiye de sınırımı biraz geniş tutuyorum ben. :))
    Manisa Acemi birliğim olacak kısmetse ama. :))

    Saygılar

    Zeugma;
    Allah razı olsun.
    Komutanlardan bol bol daya yemeyeyim de. :))
    Yaza kadar burada kalmam ki ben. Acemi birliği orası...

    Özgür Kardeşinden Zeugma Ablasına çok çok Saygılar... :))

    Şeniz;
    Onlar beni vurmaz gibime geliyor. Şöför oluyorum ama askeriye bu belli olmaz tabi. :))
    Asker mektubu kalmadı artık ya. Asker maili atarsınız. :))

    Allah razı olsun...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  16. Özgür'cümm, güle güle git güle güe gel. Hayırlı teskereler olsun.

    Bizi habersiz bırakma buralarda e mi, fırsat buldukça yaz.

    Sevgiler oğlum

    YanıtlaSil
  17. Çınar;
    Allah Razı Olsun. Nasip kısmet olursa gidip gelirin inallah. :))
    Kamyonlara 3G sistemi getirelim. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  18. sağlıcakla git gel kardeşim.
    Bende tatile gidiyorum diye gitmiştim ama..korkma korkma...

    YanıtlaSil
  19. sayılı gün çabuk geçer, ama sayıp-bittikten sonra:) sağlıcakla git gel inşallah!

    YanıtlaSil
  20. umarım sağlıkla gider gelirsin. "ben askerde çok rahattım, sürekli içtik devrelerle, komutanlarla" falan diye anlatırsın dönünce.
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  21. Veda diil tabi bu,vedacık :)Hayırlısıyla git gel inşallah.Hayırlı tezkereler.Gelince anılarını dinleriz artık :)EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER ! Sesim geliyo mu ;)

    YanıtlaSil
  22. Ayşegül'den tarafına mektup var:))
    Bloğuna baksana.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Onuncu Köyün Adamı;
    Allah Razı olsun abey. :))
    Korku benden uzak.

    Saygılar...

    Goglar;
    86 yıldır sayıyorlar. Herkes bitirmiş ben niye bitiremeyeyim ki? :)))

    Saygılar...

    El-Myra;
    Ben öyle palavra sıkmayı beceremiyorum. Muhtemelen yediğim dayakları anlatırım. :))

    Saygılar...

    Ebruli;
    Gelmeden de dinlersiniz ya. Şansıma bir sınır karakoluna düşmezsem tabi. :))

    Saygılar...

    Melis;
    Ahahaha üç gündür internete giremiyordum ya kusura bakmayın.
    Yine yapmış yapacağını. Ben avradı boşadım bile onu bekliyorum. Ne işi var elin zencileriyle. :))
    Bak bebi zenci katili yapmasın. Sonra ırkçı diye damga yemek istemiyorum. :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Hayırlı teskereler...
    Güle güle git ve dön arkadaşım.

    YanıtlaSil
  25. Ebruliden aldım haberi. Hayırlısı olsun Su gibi git su gibi gel inşallah. Vatan size emanet sağlıcakla hayırlı teskereler Bolca sabır dilerim. Allah Emanet ol. :))

    YanıtlaSil
  26. hayırlısı olsun diyelim.. hayırlı teskereler..
    selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Sağlıcakla gidip gelmek nasip etsin. Hayırlı tezkereler. Özleyecem seni. Ben şimdi kiminle sataşacam. :(


    Çok hayalperestsin pes vallahi.

    YanıtlaSil
  28. söz verdin unutma izin günlerinde bloguna yazı yazacanı unutma bunu.

    YanıtlaSil
  29. Daha gitmedin mi sen :)

    YanıtlaSil
  30. Güle güle git, yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  31. Stuven;
    Teşekkür ederim...

    İçimden Geldiği Gibi;
    Çok teşekkür ederim. 460 gün nedir ki gelir geçer. :))

    Saygılar...

    Siyah Kelebek;
    Teşekkür ediyorum. Ben mehtap sayıyorum henüz Cumadan itibaren Şafaklar başlayacak. :)))

    Saygılar...

    Çelebi74;
    Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz bu arada. :)))

    SAygılar..

    Neslihan;
    Teşekkür ediyorum. :))
    Ben seni sataşmalardan mahrum etmem merak etme. :))
    Blogum benim ikinci dünyam unuturmuyum hiç. Fırsat buldukça yazacağım zaten. :))

    SAygılar...

    Hacivat;
    İki gün sonra tamamıyla kurtuluyorsun işkencelerimden abi. :))

    Saygılar...

    Aysema;
    Çok teşekkür ederim. Belki benim kamyonla ziyaretinize gelirim. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  32. Hey şaşkınım benim:) Bir şeye ihtiyacın olursa ses etmen yeterli inş istanbula düşersin geliriz ziyaretine.

    YanıtlaSil
  33. Nasip olursa inşallah. Ben doğu görevi bekliyorum ama. :))

    SAygılar...

    YanıtlaSil
  34. Aceleye gerek yok hayırlısı ne ise o olsun :)

    YanıtlaSil
  35. Beni zayıflatsınlar 6 ay acemilik bile yaparım valla. Hiç acelem yok. :))
    Karlı Dağ gibi olurum heralde. :))

    YanıtlaSil
  36. Yarın mı gidiyorsun oğlumm?

    Tekrar hayırlı teskereler diliyorum ve arada, askerlik anılarınla dolu yazılarını bekliyorum.

    İyi yolculuklar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Arada gelip bakıyorum, blogun iyi; bıraktığın gibi duruyor. Sen nasılsın? Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  38. hayırlı teskereler şimdiden. biter biter. sayılı gündür geçer.

    YanıtlaSil
  39. Çınar;
    Yorumun üzerinden tam 31 gün geçmiş duygulandım şimdi. :))
    Yemin törenini yaptım ve ilk çarşıma çıktım bile. :))

    Nasip kısmet olursa yazarım zaten. Fazla Aksiyon yaşamadık henüz. :))
    SAygılar...

    Aysema;
    Allah razı olsuyn. Ben de şaşırdım valla izleyici sayım bile artmış. Ben 50lere düşmüştür diye tahmin ediyordum. :))

    Saygılar...

    Erkan BAL;
    Allah razı olsun. SAyılı gün geçiyor gerçektende. AZı gitti çoğu kaldı. :))

    YanıtlaSil

Yaz da okuyalım