8 Şubat 2010 Pazartesi

Gerçek Kimliğimi Açıkladım



Yukarıdaki yorumları görenler vardır.
Görmeyenler de buradan bilgi sahibi olmuş oldular işte.
Saygıdeğer Aysema hocamın bir postuna yaptığım bir yorumun ardından Adsız birisi gelip böyle bir şey yazmış. İlgilenmeyecektim aslında blogda yorumlarda cevap verip bırakacaktım. Ama başka bloglara da aynı şeyi yazdığını görünce buradan bazı şeyleri açıklama gereği duydum.

İlk önce bu adsız arkadaşıma iltifatı için teşekkür etmek istiyorum.
Yaşım aslında 40 değil daha da yaşlıyım, ama beni genç göstermiş. 1392 doğumluyum. Şehnaz benim tek çocuğum değil, 617 yıllık ömrüm boyunca doğurduğum çocuklarımın sonuncusu.

412 tane çocuğum oldu benim tarih boyunca. Ancak kaderin cilvesi işte hepsi de benden önce öldü. En son dünyaya gelen evladım, 120 yaşında. Diğer 411 kardeşini kaybettik maalesef.
Nasıl oluyor da bu kişi seni 40 yaşında zannedebiliyor derseniz, onu da açıklarım. Bizim sülale bundan tam 1250 yıl önce lanetlenmiş. Bu lanete göre bizim kanımızdan doğan erkek çocuklarının tamamı ölüyor,kız çocukların da içinden yalnızca bir tanesi yaşıyor ve o da gereğinden fazla uzun ömürlü oluyor.
Mesela benim 182 kardeşim vardı, hepsi öldü uzun ömürlü olma şanssızlığı da bana nasip oldu. Yine sülalemizin bu laneti dolayısıyla kalan tek çocuk, dünya üzerinde görülmemiş derecede bir güzelliğe sahip oluyor. Bu yüzden sayısız evlenme teklifi aldım, kocalarımın sayısını unuttum.

Her neyse, özel hayata fazla girmeyeyim, yukarıda da söylediğim gibi sülalemizde dünyaya gelen erkek çocuklar hiç yaşamıyorlar. Bu yüzden bizde erkek çocuğuna hasret kalmaya başladık. Saçlarımızı kestirip sakal bıyık ektirdik, ameliyat masasına yatıp çeşitli operasyonlar geçirdik. Ama nafile, sonradan yaptırdığımız tüm uzuvlar bir müddet sonra kuruyup döküldü. Eski halimize geri döndük.

Yani anlayayacağınız, bu isimi ve nick'i kullanma nedenim tamamen bu hasretliğimizden kaynaklanıyor. Neden bu nick'i seçtin diye soracaksınız, anlatayım. Yine yukarıda anlattığım gibi sülalemizde doğan tüm çocuklar ölüyor. Yalnızca içlerinden bir tanesi yaşıyor ve o da upuzuuun bir ömüre sahip oluyor. Hayatı boyunca yalnızlık çekiyor sülalenin tek kızı.  Bu yüzden Lonely. Erkek çocuğa olan özlemini de anlattım. Bu yüzden de Lonely isminin önüne Mr önekini getirdim ve Mr Lonely oldu.

İşte benim hikayem de budur. Bu adsız arkadaş  keşke önceden benimle irtibata geçseydi de neden bu nicki kullandığımı ona açıklasaydım ve beni deşifre etmeseydi. Neyse artık sağlık olsun.
Madem özümüz ortaya çıktı, size gerçek kimliğimin bir resmini gönderiyorum.
Aşağıdaki resimde soldaki resim benim gerçek kimliğim, sağdaki mavi renkli olan ise kendi düzenlediğim sahte kimlik. Oğlunun adı kısmında yazan isim bir oğlum olsaydı koyacağım isimi temsil ediyor. 
Bu açıklamadan sonra neyin ne olduğunu apaçık gözlerinizin önüne sermiş oldum. İstediğiniz gibi hitap edersiniz artık...




08.02.2010
Mr_Lonely

35 yorum:

  1. yine bir abuzittin :)))sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  2. hayal gücüne hayranım:))

    YanıtlaSil
  3. Bu işte bir hata olmalı hayat hikayen çok acıklı da olsa çok değerli anacığının ismini 412 çocuğundan hayatta kalan tek çocuğuna da mı koydun? Yani Şehnaz senin annen mi kızın mı ben burada takıldım.I250 yıl önce ailen lanetlendiyse "soyu kesiklerden mi ol" demişler dedelerine, ah mı aldınız ne bunu da merak ettim doğrusu.Ama herşeye rağmen çok hoşsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Bilge;
    Abuzittin doğacak oğlumun adı. :))

    Saygılar...

    Biggeee;
    O senin güzelliğin. :))
    Ama hayal gücü değil bu gerçek kimliğimi açıkladım. :PP

    Sevgiler...

    Sufi;
    En sondaki kimliklerimin olduğu resimin üzerine tıklayıp büyük halini görünce, ilk sordaki merak giderilmiş olacak. Nasıl bir lanet bende bilmiyorum. Soyumuz kız çocuklarından devam ediyor. Çok ilginç. :))
    Teşekkür ediyorum efendim. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  5. insanlardaki bu tecessüs potansiyeline dehşetle bakıyorum. ve hep aynı şeyi tekrarlıyorum.. şu enerjiyi daha verimli bir şekilde kullansalar var ya..ama yok yaaa. kim uğraşıcak, didiklenecek onca hayat varken..

    YanıtlaSil
  6. Leyla;
    Gerçekten de öyle. Hem kendi enerjilerini tüketiyorlar hem de benim enerjimi tüketiyorlar. Faydasız işlerle uğraşıyorum ya. :))

    Hoşgeldiniz bu arada...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  7. Yaaa adama böyle aciklatirlar iste gercek kimligini:)))))

    Harikasin. Adsiz sadece seni desifre etmeye kalkismis sen ise yedi asir sülaleni yazmissin:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. seni yakinen tanımak çok güzel :))))))))

    YanıtlaSil
  9. Adsız bana da bırakmış yukardaki aynı seninle ilgili yorumu. Hiç ciddiye almadım ve yayınlamadım bile çünkü kadın mısın erkek misin benim için önemli olan bu değil. Fikirlerini yazılarını seviyorum ve dolayısıyla seni seviyorum.

    Sevgiler oğlum

    YanıtlaSil
  10. Sünter;
    sizi bir yıldan uzun bir zamandır kandırdığım için özür dilemiyorum. hiç pişman değilim. :PP

    Ben deşifre olunca hepsini deşifre edeyim dedim. Hem zaten sülale dediğin ne ki? İki üç kişi. :))

    Saygılar...

    Dalgaları Aşmak;
    Bundan daha yakın olamazdı zaten. :))

    Saygılar...

    Çınar;
    Yahu nasıl önemi yok. :S :S
    Benim için çok önemi var. Bir kararı olması lazım. :))
    Teşekkür ediyorum.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  11. Kötü komşu insanı mal sahibi; adsız kişi de güzel yazı sahibi yaparmış Sevgili Özgür. Bak iyilik etti hepimize, tüm gerçekler ortaya çıktı.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Olduğu gibi olanlara alışık diil bünyeler :)Şizofren pek çok kimlik yaratıcaksın,kişiye özel,o zaman inanılır oluyosun :) Sen hep böyle kal,olduğun gibi ;)

    YanıtlaSil
  13. Aysema;
    Adsız madsız ama baya bir psikopatmış onu anladım. Yorum yaptığım bütün blogları gezmiş galiba. Evet bana kötülük etti ama size iyiliği dokundu Allah'ı var. :))

    Saygılar...

    Ebruli;
    Bak haklısın. Mesela baştan kendimi tanıtsaydım inanmazdınız hiç biriniz. Ama adsız arkadaş sayesinde inanıyorsunuz artık. :PP

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  14. Hedefi onikiden vurmak buna derler.
    Çatırtı sesleri her taraftan duyuldu.
    Daha güzel bir cevap olabilir miydi? Sanmam.

    YanıtlaSil
  15. USTA SENİN BLOĞUNU İZLEMEMİN SEBEBİ
    YAZARLIK YETENEĞİNDİR.SANIRIM ADSIZ ADLI VATANDAŞTA BU YETENEĞİNİ
    FARK ETTİ.TEPKİYLE FARKEDİLMEK İSTEDİ ONUN İÇİN İŞE DE YARADI.SANA
    DİŞİ DEMESİNİ BELKİ ANLAYIŞLA KARŞILAYABİLİRİM AMMA SAKIN CHE ye BUNU DEMEYE KALKMASIN.

    YanıtlaSil
  16. Catharsis;
    Adsız arkadaşı ismiyle cismiyle karşımda görmek isterdim. Gerçekleri yüzüne karşı kanıtlamak isterdim. İnşallah gelir de güzel güzel konuşur anlaşırız. :))

    Hoşgeldiniz bu arada...

    Saygılar.

    Hüseyin Usta;
    Çok teşekkür ederim.
    Yazarlık yeteneğim var mı yok mu tartışılır. Ben iyi olduğumu düşünmüyorum. Ama bazı insanların demek ki tek kriteri cinsiyetmiş. Ya da gerçekten mr lonely adında bir kadın dolaşıyor blog aleminde. :))
    Eğer fark edilmek istiyorsa, 1000 küsür izleyicili blog sahipleri var, kendilerine onları tavsiye ederim. :))
    Yalnız Che Guavara uğruna beni harcadın ya helal olsun. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  17. ŞAKAYDI USTA.AYRICA ÖYLE KOLAY HARCANACAK BİRİ DEĞİLSİN EN AZINDAN
    BİR ADIN VAR!

    YanıtlaSil
  18. Hüseyin Usta;

    Eyvallah. biliyorum şaka olduğunu zaten ölümlü dünya her şeyi ciddiye almaya gerek yok. :))
    Ben Şehnaz'ın annesi olduğum gerçeğinin ortaya çıkmasından sonra olabilecek her şeye inanırım. :)))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  19. Adsız kişinin bu öyküdeki eli süpürgeli cadı olduğundan şüphe duyuyorum.
    1-Adsızın yoğun çalışmalar sonucu elde ettiği bilgi dahilindeki gibi biri bile olsanız bu neyi değiştirir?
    2-Siz hiç değilse takma bir isimle bir düş gücü çalışması içine girmişsiniz, o kendine baksın; o bir 'HİÇ' ya, adsız ya hala. IPden kim olduğunuzu tespit ettiğini söyleyen zat-ı muhteremin kendisi adsız. Böyle bir ironi olabilir mi yahu :))))

    YanıtlaSil
  20. Gülen Tezer Üstün;
    Vallahi tanımıyorum belki odur.
    İşte bu adsız arkadaşın anlamadığı nokta o. Ben burada kimseye evlenme teklif etmiyorum ki, yazılarımı şiirlerimi yazıyorum isteyen okuyor, yorumluyor.

    İşin ilginç kısmı, IP'den kim olduğunu bulduk diye yem atıyor ve o yem elinde patlıyor. Uğraşıp didinip bulduğu IP adresi de yanlış. :))

    Hoşgeldiniz bu arada efendim...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  21. adsız olta atmış ama senin oltadan çıkan balık iyiydi :)
    şecereye bak !

    YanıtlaSil
  22. Nalan;
    Zaten ben de birisi olta atsa da yakalansam diye bekliyormuşum galiba. :))

    Adsız arkadaş hamsi istedi ben Kalkan Balığı verdim oltasına afiyetle yesin...

    Hoşgeldiniz bu arada...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  23. Tühh keşke açıklamasaydın gerçek kimliğini,adsız arkadaş sükût-u hayale uğrayacak:)

    YanıtlaSil
  24. Kamikaze;
    Dumura uğradı arkadaş. açıklayamayacağımı sandı. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  25. Hayal kırıklığına uğratma insanları...:) İpini de uzun tut.

    YanıtlaSil
  26. Hacivat;
    Uğratır mıyım hiç abi ayıp ettin. :)))

    İpin ucunu verdim Adsızın eline. Uzatmak kısaltmak onun yeteneğine kalmış. :))

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  27. Ay yerlerde süründüm gülerkenn !!!!

    Geç kalmışım lakin, yokluğuma denk gelmiş tüh..Yukarıya koymasaydın inanmayacaktım neredeyse bu adsıza..
    Yuhh diyorum da başka bir şey demiyorum yaaa!!!
    İyi ki yazmış ama..Şahane, müthiş, harika bir cevap yazmışsın.
    Ellerine sağlık gerçekten..

    Pek de çirkinmişsin yavv :DD

    YanıtlaSil
  28. Zeugma;
    Zaten bana inanmayacağınızı bildiğim için resimlerle kanıtladım. :P
    Ben bekliyorum böyle Adsız saçmalamalarını. Küfür etmedikleri müddetçe cevabım böyle olur. :))
    Teşekkür ederim.
    Yahu insanın çirkinliği yüzüne vurulur mu? :((

    YanıtlaSil
  29. Merhaba...
    Gözlerim faltaşı gibi açılmış, olayların gerçekliğini beynime sindirmeye çalışarak okudum desem...
    Daha çok dile gelmeyi bekleyen sözcükler var lakin onlarda bu yazının üstüne bir kenara sindiler.
    Sevdiğim bloglarda görünce yazınızı bi bakayım dedim, iyi ki de gelmişim.
    Şaştım kaldım, baka kaldım!
    Selamlar gönderiyorum o lanetli sülalenize ve daha nice uzuuuun yıllar:))

    YanıtlaSil
  30. Newbahar;

    Merhaba.
    O kadar derine inmeseydiniz keşke. Ben hep yüzeysel yazarım. İnsanlar gülerken düşünmesin sadece gülsün diye. :))
    O sözcükleri dökelim ortaya belki cümle kurarız hep beraber.
    Her zaman beklerim. Bütün yorumcularımla birlikte bu köyün sakiniyiz. Ben kaymakamlığını yapıyorum. :PP

    Lanetli sülaleme bu selamı iletirim. Belki lanet kalkar üzerlerinden. :))

    Hoşgeldiniz köyümüze.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  31. şok oldum, bu durumu bir-iki kitap ve bir film paklar, haklarını hollywood'a satmak şartıyla tabii:DD

    YanıtlaSil
  32. tom'dan olma jerry'den doğma mr. lonely...
    daha kendini ne kadar saklayabilirdin ki zaten?
    oğlundan kızından utan. cık cık cık

    YanıtlaSil
  33. biliyorduk dermişim:)
    sevgililer günün kutlu olsun. umarım yalnız değilsindir..

    YanıtlaSil
  34. Goglar;
    Haklarımı satmak ben kimseye. :))
    Onlar satsın haklarını bana...

    Saygılar...

    El-Myra;
    Saklayamadım kendimi ya. Utanıyorum kedimden. Hiç bir haltı beceremedim. :))

    Saygılar...

    Mehbup;
    Bilme şansınız yoktu. Lütfen o kadar da ezmeyin beni. :)))

    Teşekkür ederim. Sevgilim olmadığı için beni ırgalamayan bir gün.
    Sevgilisi olan herkesin sevgililer bgünü kutlu olsun...

    Saygılar...

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...