11 Aralık 2009 Cuma

VasiyetNane


(+18 diyaloglar var. Bu konuda hassas olanlar okumazsa sevinirim.Ayrıca yazım yanlışları da bilerek yapılmış diye duydum ben...)

Telefonla arayan birisinin isteği üzerine vasiyetnamemi yazdım. Diyaloglar aşağıdadır.
Ta=Telefondaki adam
M= Mr_Lonely


M- Efendim,
Ta- Aluuuu,
M- Buyurun beni aramışsınız.
Ta- Ne arayacam lan dallama. Ben aramam bulurum!
M- Bulmak için önce araman lazım. Lan, gece gece dalga geçmek için mi aradın bi yürü git işine!
Ta- Dalganın kralını geçicem senle merak etme. Denizin dalgasında boğacam lan seni, pis anarşik.
M- Hassktir lan. Kim anarşik olum sen doğru kişiyi aradığına emin misin?
Ta- Sen şu blog yazan loney değil misin?
M- Hee oyum. Ama loney değil lonli.
Ta- Her ne boksan işte.
M- Terbiyeni takın lan.
Ta- Takıncam ben sana terbiyemi. Ağzına sıçarken çok terbiyeli olacam.
M- Olum bak kimsin nesin, telefonumu nerden buldun bilmiyorum, ben bu numaraları yemem yürü git işletecek başka birini bul. Ağzımı bozmamaya uğraşıyom sinirimi bozma benim!
Ta- Ben senin Azrail’inim yavrum. Parça pincik edecem lan seni!
M- Vallaha mı lan? Hiç Azrail’le konuşmak nasip olmadıydı. Yalnız ben Azrail adam öldürmez sadece ölü ruhları toplar sanardım ne zamandır meslek değiştirdin ki?
Ta- Geç sen dalganı. Seni o dalganın köpüğünde boğacam.
M- Yaratıcı ol biraz be hemşerim. Dalganın köpüğünden daha güzel yöntemler var. Mesela paraşütle atlayalım beraber ama benim paraşütüm olmasın.
Ta- Harbi malsın lan sen. Hala dalga geçiyon, yalvarman lazım şu anda köpek gibi.
M- Gözün yaanı yiyem abey. Öldürme beni abey.
Ta- Yalvaracan lan yalvaracan...
M- Yalvardık ya işte hemşerim daha ne istiyon. Egonu tatmin edebildiysem yatabilir miyim artık abey.
Ta- Acelen ne koçum. Nasıl olsa uzuuuunnn uykulara yollayacam seni ben.
M- Sebep? Ölecem bari neden öleceğimi bileyim.
Ta- Temizlik operasyonu gülüm.
M- Yav bende bir şey sanıyorum. Ben temizliği severim, kese de atacak mısınız?
Ta- Sokacam ama sana. Adresin elimde olum. Ölümünü hızlandırasın mı var?
M- Valla fena olmaz. Sen adam gibi bir şeyler anlatsan bende dalga mı geçeyim ciddi mi olayım karar verecem de...
Ta- Anarşik anarşik yazılar yazıyomuşun olum işte. Alayınızı takip etmişler bulmuşlar fişlemişler. Hepinizin kökünü kurutcaz! Muhalif insan kalmayacak olum.
M- İyiymiş.
Ta- Nooldu Yusuf Yusuf mu geldi?
M- Yok üçün biri geldi ben alamadım sana vercem!
Ta- İyi ben gelicem yakında yanına. Bakalım kim kime veriyor üçün birini.
M- Gelirken viskiyle çikolata da getir. İdam edilen adama bile son isteği sorulur lan terbiyesiz. Madem öldürcen son isteğimi getir. Karşılıklı içeriz beraber.
Ta- Oluuurr. Şişeyi bitiremezsen üstüne oturturum ama!
M- Bitirirsem?
Ta- Hassktir lan!
M- Nooldu. Ben korkuyor muyum. Bitiremezsem üstüne oturtacakmışsın. Bitirirsem de sen denersin artık. Niye korkuyorsun ki?
Ta- Ben korkmam korkuturum!
M- Belli belli. Ya en çok neyi merak ediyom biliyomusun?
Ta- Neyi merak ediyon lan gene. Ne meraklı çıktın be.
M- Madem öldürcem, madem plan yapılıyor üzerimize, ne bok yemeye beni arıyosun ki? Salak mısın sen? Ben önlem alırsam ne halt edecen?
Ta- Nah alırsın önlem.
M- Niye sen görünmez adam mısın?
Ta- Kelebek gibi uçan Arı gibi sokan adamım ben.
M- Muhammet Ali Kley
Ta- Bilmediğiniz de yok anasını satiim. Her boku ezbere biliyosunuz. Bu kadar akıllı olmasanız rahat rahat götürsek malı, siz de canınızdan olmasanız kötü mü olur.
M- Kötü olur. Biz bir ölürüz bin doğarız. Sen onu geçte ben önlem alırsam ne halt edecen onu deyver.
Ta- Alamazsın koçum. O da bizim meslek sırrımız. Sen bol bol Kelime-i Şahadet getir anarşik dallama.
M- Anarşik dallamaların şeyine kurban ol sen! İnsanın katiliyle muhabbet etmesi de ilginç oluyormuş. Şşş öldürene kadar arada bir ara lan, stres atarım olum ne güzel.
Ta- Ulan hepiniz mi aynı olursunuz ya. Biriniz de korkun anasını satiim.
M- Korktum. Ayyy altıma yaptım, ödüm bokumla mutlu bir aile birlikteliği yaşıyor şu anda. Rahatladın mı?
Ta- Hmssfffffff.
M- Kızma birader. Evde buzda kalmadı kızan yerlerine sokardık yoksa, ayıp ettin.
Ta- Lan olum elimden çekeceğin var.
M- He biliyom. Neyse ya yarın yine ara. Benim canım sıkkın olur genelde rahatlarım biraz.
Ta- Rahatlatcam ben seni!
M- Stres topum benim.
Ta- Sensin lan top!
M- Olum iltifat ettik lan. Stres topu dedim kıdemini yükselttim. Ya pilates topu deseydim ne yapacaktın. 200 kiloluk kocaman insanlar boklu götleriyle üzerine oturacaklardı olum.
Ta- Vasiyetini yazmayı unutma.
M- Tamam söylüyorum bak yaz bir yere;
Bilgisayarımı vakıflara,
Dolabını ve kitaplığımı kütüphanelere,
İçlerindeki elbiselerimi fakirlere,
Kokmuş çoraplarımla boklu donlarımı da sana bırakıyorum.
Ta- hmmmssffff
M- Nooldu lan motorun yine mi su kaynattı?
Ta- Çaaaatttttt... Dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt....
M- Kapattı dangoz.


(Benim telefonumu Avea müşteri hizmetlerinden başka hiç kimse aramaz normal hayatta bunu da belirteyim bu arada. :DD)


06.12.2009
Mr_Lonely

F2957ABA14D10C95531618BBD23B9AFA3C1760F8

24 yorum:

  1. ohaaaa süpersin yaw senn okurken dumur oldum kal falan geldi :D yuh filan oldum bildiğin bilemediğin her türlü zihinsel sorunu yaşadım kahkahalarla yarıldım:D sabah sabah bütün uykumu kaçırdın helal sana :D loneyyy teyy teyy teyyy :D

    YanıtlaSil
  2. ava giderken avlanmak böyle oluyor :))
    tebrikler.güzeldi :))

    YanıtlaSil
  3. Cat;
    Brnde yorumu okurken dumur oldum. güleyim mi ağlayayım mı bilemedim valla. :DD
    Teşekkürler...

    Myhoş;
    Bilmiyorum artık şaka maka derken av olursak bir de. :DD

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  4. -18 yaş olarak okudum.Ağlamak yerine güldüm:))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Oğlumdan da bu beklenirdi. Neye uğradığını şaşırmış şaşkın,bir daha aramaz. E ararsa da kendi bilir di mi:)

    Sevgiler

    Not: sansürlü yerlerde gözümü kapadım:)

    YanıtlaSil
  6. Melis;
    Sen istediğin gibi okuyabilirsin. :D
    Küfür falan var içerisinde onun için +18 diye belirttim, bazı insanlar küfürü sevmeyebiliyorda. :D
    Sevgiler..

    The Summerson;
    Teşekkür ederim.
    Hoşgeldiniz...

    Çınar;
    Benden de zaten argonun dibine vurmuş bir yazı beklenirdi :PP
    Yok arayan kimse yok zaten, kurgu yaptım ben.
    Arayan olursa korkudan altıma yaparım ben. :D

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  7. Of çok korkutucu.:) :P
    Neydi ne alıp vermediği vardı kimbilir.:)

    YanıtlaSil
  8. Ta- Oluuurr. Şişeyi bitiremezsen üstüne oturturum ama!
    M- Bitirirsem?

    hahaha çok güldüm yaa, süperdi:)

    YanıtlaSil
  9. Onuncu Köyün Adamı;
    Eskiden olurdu bunlar galiba, ben yaşamadım hiç ama mücadelenin dibine vurulduğu dönemlerde çok rezil etmişlerdir böyle insanları heralde.. :D

    Saygılar...

    Lilith;
    Altta kalmamak lazım ama değil mi? :D
    Hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  10. Ancak bu kadar dumur edilebilir arayan :)gayet iyiydi :))

    sevgiyle anarşik :)

    YanıtlaSil
  11. Dalgaları Aşmak;
    Teşekkür ederim...

    Ben bir Beşiktaş'lı olarak ve de Çarşı hayranı olarak anarşik olabilirim evet. ama bu blogun otoritesi benim. Benim anarşikliğim bu blogda sona eriyor. :DDD

    YanıtlaSil
  12. Bir "asi ruh" olman yeterli :)

    YanıtlaSil
  13. kendimi atari oynar gibi hisse T-nin ağzına biber sür.. M-nin ağzına biber sür. meğersem hepsi sen mişsin... aç bakim ağzını çiğ köfe ve şalgam bol acılı....

    YanıtlaSil
  14. Dalgaları Aşmak;
    İşte o benim. :DD

    İbrahim Ortaç;
    Vallahi çiğ köfte ve şalgam dedin beni benden aldın.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  15. İyi ki +18 im okuyamıyıcaktım yoksa :Pp Çok iyi geldi valla :) Ben birilerine ithaf etmek istiyorum bu yazını.Okuyolardır zaten büyük ihtimalle ;)Allah kelebek gibi uçup arı gibi sokanlarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  16. Yani şimdi bu gerçekten oldu ise..Arayan ya salak..!!
    yada bir arkadaş şakası gibi birşey...
    nick isminden gerçek adına nasıl ulaşmış acaba..!!!

    İlginç
    Yanlız diyaloglar kurgu gibi hoş bir paradi oluşturuyor...

    YanıtlaSil
  17. Ebruli;
    Vallahi ya. İyi ki 19 yaşındasın. :PP
    İstediğin kişiye ithaf edebilirsin, hatta direk yüzüne bile fırlatabilirsin. :DD

    Saygılar

    Hüseyin Soykök;
    Tamamen kurgu. Yukarıda yorumun birisinde belirttim.
    Ki böyle bir telefon gelse birebir aynısı olmasa da buna benzer diyaloglar geçerdi diye düşünüyorum.
    Nick isminden ziyade blogumun adı benim kendi adım. :D

    Teşekkür ederim, parodi falan benim harcım değil ama... :DD

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  18. ahahh Azrail meslek değiştirmiş. :) Çok güldüm Allah da seni güldürsün..

    YanıtlaSil
  19. Mutluysamnehoş;

    Mutluysan ne hoş. :D
    Gerçekten çok hoş eğer mutluysan hayat bizim içinde çok hoş. :DD
    Hoşgeldiniz efendim...

    YanıtlaSil
  20. güzelmişşş ehehehehee.

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler. hoşgeldiniz efendim. :D

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...