22 Aralık 2009 Salı

Ödül Almak Güzel Şey-2, 3

 


Sevgili Dalgaları Aşmak ve  GİA tarafından dinlenmişim, pardon mimlenmişim efendim.
2010 yılından beklentilerim;
Dünya Barışı,
Küresel Isınmanın Sonlandırılması,
Çölleşmenin durdurulması,
Küresel Ekonomik Kerizin pardon krizin bitmesi,
Amerika'nın dünya tarihinden silinmesi,
Kapitalizm ve Emperyalizmin çökmesi,
Zayıflamak,
Kızlarında askere alınması,
AutoCAD öğrenmek,
İngilizce, Rusça ve Almanca öğrenmek,
Gelecek 20 yılımı amorti edebileceğim bir iş bulmak,
Terörün bitmesi,
Telefon dinlemelerinin son bulması,
Engellerin kaldırılması,
Türkiye'nin tam bağımsız olması,
İMF'nin iflas etmesi,
Avrupa Birliğinin dağılması,
Rusya, Ukrayna, Belarus, Moldova, Norveç, Hollanda, İsviçre, İsveç, İspanya, İtalya ve Fransa'yla vizenin kaldırılması, ülkede ikamet etme ve çalışma izni almanın kolaylaştırılması,
Aşık olmak,
Aşık olunmak,
Zengin olmak,
Sağlıklı olmak,
Aşık olmak,
Aşık olmak,
Aşık olmak...

Şimdilik bu kadar yeter sanırsam, geriye kalanları da 2011 yılının dininde, şey miminde dileriz canım.
Bu cini, amaaannn mimi bana paslayan, dalgaları aşıp gelen sevgili Dalgaları Aşmak'a ve GİA'ya teşekkür ediyorum.
Ayrıca hepinizi çok seviyorum. Valla bak.
Ay Lav Yu So Maç yani.

Sıra geldi ödülümüzü sevgili blogger arkadaşlara paslamaya, herhangi bir sınır koyulmamış, ben de kafama göre sayıdaki kişilere paslayayım,


İlk ödülümü değerli büyüğüm, saygıdeğer ablam Lavinya Ablama gönderiyorum,
İkincisini sevgideğer gardaşım, forumdaşım, aşk kuşu Kınıxa gönderiyorum,
Üçüncüsünü, sevgideğer gardaşım, acemi blogcu Çadoya gönderiyorum,
Dördüncüsünü, sevgideğer arkadaşım, uzun süredir blogunu ihmal eden Ne Ki Buya gönderiyorum,
Beşincisini, saygıdeğer büyüğüm İnci sahibi, Arzu'nun İncilerine gönderiyorum. İncilerine yalnız kendisine değil. :D
Altıncısını,saygıdeğer büyüğü, ismi gibi uzun ömrünün olmasını dilediğim Çınar ablama gönderiyorum.
Yedincisini, sevgideğer insan, blogumun güzellerinden, Ayşegüle gönderiyorum.
Sekizincisini, sevgideğer insan, uzun zamandır blogger alemine uğramayan Melise gönderiyorum.
Dokuzuncusunu, saygıdeğer büyüğüm, blogger'ın güzel insanlarından Zeugmaya gönderiyorum.
Onuncusunu, saygıdeğer büyüğüm, yürekli insan Ebruliye gönderiyorum.


Evet bir sürü kişi daha yazmak istiorum ama dayak yemekten korktuğum için geriye kalanları, başka bir ödül gelirse oraya bırakıyorum. Herkesi tek ödülde yazarsak bir daha ödül gelmez. :D


21.12.2009
Mr_Lonely


15F3AFA43B544F790F4C87B398A20CCC3C6B3B39

45 yorum:

  1. ay beni de unutmazmışşşş :) Çok teşekkür ederimmmm :)Yayınlıyıcam en kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil
  2. 2010 yılından pek bi güzel beklentilerin var :) hepimiz aynı beklentiler içindeyiz, umarım gün gelir dileklerimiz gerçekleşir. Sanırım şimdilik sadece zayıflayıp yeni diller öğrenmekle sınırlısın. :)

    YanıtlaSil
  3. ha bi de aşık olabilirsin sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Ebruli;

    Tabii ki, unutmadığım daha çok insan var, onları da diğer ödüllerime bırakıyorum. :DD

    Saygılar...

    Mutluysamnehoş;

    Kendim için istiyorsam namerdim. Tamamen insanlık için... :PP

    O dediklerinde imkansızı oynamak gibi bir şey, en azından 2010 yılı için... :D

    Aşık olabilirim tabii ki ama, bana aşık olunur mu ondan şüphelerim var... :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Mr yeni bir dünya istemek daha kısa sürmez miydi?

    YanıtlaSil
  6. Hacivat;

    Olmaz. Yeni dünya olmaz. Yeniden doğacaksın, büyüyeceksin, okuluydu şuydu buydu hiç uğraşamam valla. :D
    Bu dünya iyidir saydığım istekler gerçekleşsin yeter. :D
    Haa yeni dünya da ben olmayacaksam o da kabulüm. :D

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Özgür,

    Çok teşekkür ederim :))
    Mim cevaplarını çok beğendim.Biri
    dışında.Kızların askere alınması yerine erkeklerin askerliği çok uzatılsın:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Askerlikte kızlar bence de değiştirebileceğin bir fikir orası Fil dişi kule. Kızlar gelirse fil mezarlığı olacak bir kule.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim efendim :)) sağ olunuz var olunuz ;)

    Sevgi ve saygıyla

    YanıtlaSil
  10. Sevgili mr_loney öncelikle teşekkür ederim cevapladığın için :)
    Dileklerin her zaman dileklerimiz ama ben vazgeçtim 2010'a girmekten.Bir sürü zamla birlikte doğalgazada %40-50 civarında zam gelecekmiş .Haa bir de niye kızları askere alıyorsun yahu. askerlik profesyonel olsun :)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  11. Mim mi ödül mü bu ama Özgür, anlamadım..Mimse kapalıyım, üzgünüm gerçekten..

    Ama senin güzel hatırın için burada cevaplayayım, olur mu ?
    2010 YILI HEPİMİZE HER TÜRLÜ SIKINTIDAN ARINMIŞ HUZUR VE REFAH DOLU BİR ÜLKE,SAĞLIK,MUTLULUK,BAŞARI VE GÜZELLİKLER GETİRSİN..
    DÜNYADA SADECE VE SADECE BARIŞ VE SEVGİ OLSUN..
    HERKESİN TÜM HAYALLERİ GERÇEK OLSUN..

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  12. Melis;

    Önemli değil efem. :D

    Kızlar eskiden yanıp tutuşurdu eskiden asker olmak için, ne oldu kızlara ya...
    Dileğe bak, niye askerliğimiz uzatılıyor, o kadar mı sıkıldınız bizden, hepimiz komando da olalım mı? :((


    Hacivat;

    Benim dileğim o. Değiştirmem. :D
    En azından ben giderken kızlarda alınsın askere, ben bitirince kızların alımı da durdurulsun. :PP

    Saygılar

    Lavinya ÖZ;

    Tepe tepe kullanınız... :D

    Saygılar.

    Dalgaları Aşmak;

    Bendeniz Cennet Kuşu teşekkür ederim, güzel bir sim verdiğimiz için. :D

    Ya niye dileklerime müdahale ediyorsunuz. :DD

    Saygılar...

    Zeugma;

    Canınız sağolsun efendim,
    Zaten diğer postta bir darbe vurmuşsunuz, zaten ben acıların çocuğuyum, zaten ben lonely'im, zaten bana hayat vurmuş bir de siz vurun efendim.

    Abla ablacım... :D

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  13. Anam, ben de varım len. :D
    Dur hemen yazayım; ama lüzumsuza yazıcam. Malum; bu format pek bir delinin seyir defterine uymuyor. :D

    Penguenler üşümesin,
    Kutuplar da erimesin istiyorum. :P
    Berke de Cansu'dan ayrılsın istiyorum, Cansu'da gözüm vardı zaten hep.

    Beni de unutmadığın için teşekkürler. :D

    Aşk kuşu KınıX. :P

    YanıtlaSil
  14. Kınıx;

    Anaam herkes buraya yazıyo dileğini, ya get bilögüne yaz kardeşim :PP

    Estağfurullah, seni nasıl unutayım. :D

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Özgürcüm;

    Ödül vereceğim diye çağırınca, ben de bişey var diye koşa koşa geldim.. :)
    Bi baktım ki..
    Seni dizlerinden vurmayım da, ne yapayım?.. Söyele!..

    BAK ŞUNU OKU..

    2010'DAN NE BEKLENTİM OLACAK Kİ!..
    HER SENE KÖTÜYE DOĞRU GİDİŞ VAR..
    KIZLAR ASKERE ALINIRSA SANKİ İŞLER DAHA MI DÜZELİR SANIYORSUN..!
    İSRAİL ÖRNEĞİ GÖZLER ÖNÜNDE ORTADA DURURKEN..

    TEK UMUDUM, AŞK SONA ERMESİN!!..

    Sevgilerimle öpüyorum.. :)

    YanıtlaSil
  16. Darbeler geliyor sağdan soldan. Dövün bir tepikte siz atın. Dizlerimden vurma, başımdan vur da bir şeye benzesin bari. :((


    Yav banane işlerin düzelmesinden, ben mi düzelteceğim. :P
    Kızlar askere alınsın, aşkla, meşkle askerliğimizi yapalım gelelim işte. 1500-6000 tane erkekle aynı ortamda uyumak zorunda kalmayız en azından...

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  17. Bana "darbe" kelimesi kullanma Özgür.. Nefret ediyorum o kelimeden.. Tiksinti geldi artık, duymaktan..

    Yani, diyorsun ki, illa kızlarda alınsın askere..
    Olur cancağızım.. Öptüm seni..
    Ne demek istediğimi anladın sanırım sen..

    Benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Özgürcüm;

    İnanır mısın, her mim gönderenden özür dilemek zorunda kalıyorum..
    Bu güne kadar bir çok arkadaşımı geri çevirdim.
    Şimdi birinin mimini kabul etmek demek, diğer bütün arkadaşlarıma haksızlık etmek demek olur ki, böyle bir şeyi benden beklemez ve istemezsin sanırım.
    Bu yaptığım sana bir haksızlık değildir asla..
    Bu yaptığım diğerlerine adil bir davranış olarak kabul etmen gerekir.
    Bu adaletin içinde sen de varsın elbette..

    Lütfen bunu anlayışla karşıla olur mu?..

    Seni seviyorum canım..

    YanıtlaSil
  19. Anladım ben onu... :)))

    Estağfurullah özüre falan gerek yok, ben her zaman ki gibi işin esprisindeyim. Zaten verdiğim cevaplar da espri amaçlı, yoksa o saydıklarımın hepsinin imkansız olduğunu bende biliyorum. :)))
    Hem be acıların çocuğu da değilim... :))

    Zaten bence mimlere cevap verilmesi şart değil. Sadece şunlara gönderdim diye isim yazarız isteyen başkasına da gönderir... Maksat sevdiğimiz blogları tanıtmak gibi bir şey.
    Gönderdiğim herkese haber verdim sadece ödülünüz var gidiniz alınız diye.

    Saygılar, sevgiler, kocaman çapım kadar öpücükler herkese...

    YanıtlaSil
  20. Özgür bey...Özgürrrr beyyyyy

    koşa koşa ödüle geldik.

    bu ödül mü, ceza mı???
    :)))))))
    marş marş seni komanda 12 sene
    askere gönderdim işte.:DDDDDDDDDD

    seni kırcama kafami kırarım işte:P
    cevablancak efenim bekleiniz:)

    YanıtlaSil
  21. Hoşgeldiniz güzel bayan. :D

    Bu ödül. 2010 yılından beklentilerinizi yazın demişler, bende yazdım beklentilerimi. Ya benim dileklerime niye müdahale ediyorsunuz ki? :DD
    Osmanlı döneminde bile askerlik 4 seneydi be 12 sene askerlik fazla hayal... :D
    Ama uzman çavuş yaparlarsa olabilir. Belki o zaman kalırım. :D

    Sen güzel kafanı rahat birak lütfen, o bize lazım, beni kırabilirsin gerekirse. :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Benim yeni yıl beklentilerim de seninkinden pek farklı değil.Hemen yayınlıyorum

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  23. Bne kendimi beyenimiş müdahaleci bi
    insanım ıste.:D
    dostlrımda koruorum ama işte,uzm
    cvslar kafalrına sıkıolar,musaede
    etmedım iste...:))))

    ceza var;12 yıl 34 yıla cıktı:PP

    Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  24. Çınar;

    Kızlarında askere alınmasını isteyen birisi daha çıktı sonunda. :DD
    Saygılar...

    Ayşegül;

    Kendini beğenmiş ve sen. İnanmıyorum. Öyle bir şey imkansız. Kendini beğenmiş insanı beş bin kilometre öteden tanırım...

    Ben kafama sıkmam, ben ialmaya gelenlerin kafasına sıkarım, cinayetten tutuklanırım. :D

    34 yıl dediğin nedir ki, 20 küsürü geçti zaten. :D

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Ah sevgili Mr benim sana diyebileceğim tek bir şey var.

    4 saat bir kulede nöbet anımda hatırladığım tek şey 2 saatin sonunda kendime konuşuyorum kah bu zaten normaldir. 3 saatin sonunda kuşlarla.

    4 saatin sonunda mı kuşlar benimle.

    YanıtlaSil
  26. Nöbetler iki saat tutuluyor artık bildiğim kadarıyla... :D
    İki saat sonunda oluyorsa bu durumlar ben yırtacağım demek ki.
    Ama ben kuşlarla konuşmayı severim, üç tane muhabbet kuşu eskitmiş bir insanım. :DD

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  27. Yanıtladım efendim ,tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. Aaaa, ne demek efem, ben teşekkür yapıyorum. :D

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  29. Güzel mimmiş ve güzel olmuş.:)
    Bir çoğuna öyle katılıyorumkii.:)
    Hele de şöyle doğru dürüst bir Aşk,a.:)

    YanıtlaSil
  30. Onuncu köyün Adamı;

    Teşekkür ederim. Aşk'a ben de katılmak istiyorum ya. Herkesin bir aşkı var ben böyle lonely. :((

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  31. Aşık olmak için yakının da birine ihtiyacın yok uzaktan da sevebilirsin :)

    YanıtlaSil
  32. Hacivat;

    Uzaktan sevebilmem için önce beraber vakit geçirmem, gezmem tozmam lazım. Önce aşık olmam sonra ayrı kalmam lazım. Webcam'de karşılıklı konuşarak aşk mı yaşanırmış. :D Öyle telefon aşkları, internet aşkları pek benim tarzım değil. :D

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  33. İnternet daha dün sokaklarda düşen beden. Ben sana daha eskileri tavsiye ettim, sen yaş farkıyla ıskaladın.

    Sen bir mektup yaz şişeye koy ve at denize alan birileri olur elbet, merak etme.

    YanıtlaSil
  34. Tamam yazayım atayım denize de ya bir erkek alırsa o mektubu. :S
    Haydi erkeği de geçtim de, Akdeniz bölgesindeyim ya döner dolaşır zencinin birinin eline geçerse. :SS
    Yandığımın resmidir. Adam gelip aşkımm falan.. oyy düşünmek bile istemiyorum. :DD

    YanıtlaSil
  35. Sen kaşınıyorsun o yüzden sana şişe yok gemi yap mektuplarından öyle bırak denize :)

    Aşk fedakarlıktır demezler mi... Ne çıkarsa bahtına.:)

    YanıtlaSil
  36. Senin için Mr. http://www.kulturtava.com/2009/12/ask-camdan-bir-sise.html

    YanıtlaSil
  37. O zaman daha yüz metre gitmeden kağıttan gemiler suda kaybolur. Balıklara ilan-ı aşk etmiş olurum. :D

    Aşk fedakarlıktır da abi şimdi gönderiyorsun mektubu zenci çıkıp geliyor. Neremi feda edeceğim ki ben bu adamı mutlu etmek için. :DD

    YanıtlaSil
  38. Eh bu kadar çok temenniye inşallah derken..Size de mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  39. ama usul usul, ama yavaş yavaş, yine de ne yapsalar, yeni yıl geliyor:D 2010, 2009'dan daha güzel, 2011'e daha umut var olsun inşallah!

    YanıtlaSil
  40. Hüseyin Soykök;

    O kadar çok mu istemişim ya. :D
    Teşekkür ederim, hepimize iyi yıllar...

    Saygılar

    Goglar;

    Fazla polyannavari, fazla iyimser bir cümle yazmışsın ama. :D
    İnşallah dediğin gibi olur.

    Saygılar

    YanıtlaSil
  41. Mim yazmadı diye küsenlerden oldun ya..
    Aferin sana..
    O kadar yeni yıl dileği yazdık yukarıya..Cevabına bak.Beğendin mi?
    :)

    YanıtlaSil
  42. Ne küsmesi Allah aşkına ya. :))
    Vallahi beğendim. Acıların çocuğu lonely. :)))

    Saygılar efendim...

    YanıtlaSil
  43. Ödülünü tebrik ederimm:) nice ödülleree.

    YanıtlaSil
  44. Ödülünü tebrik ederimm:) nice ödülleree.

    YanıtlaSil
  45. Ödül-lerim. :)
    Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...