6 Kasım 2009 Cuma

Yaşasın GDO

Bakın, eğer bu ülkeye Genetiği Değiştirilmiş Organizmaların girişi serbest bırakılıyorsa bunun tek sorumlusu biziz. Kimse sorumluluğu başkasına atmasın çünkü ne yaptıysak kendi kendimize yaptık.
Neden mi?
Söyleyeyim.
Aramızda şiir okumayan yoktur. Yazanlar da vardır mutlaka. Genellikle şiirlerde geçen iltifat cümlelerini belirleyelim şimdi;
Kiraz dudaklım,
Bal dudaklım,
Zeytin gözlüm,
Elma yanaklım,
Sırma saçlım,
Gül benizlim,
Tatlım,
Vs vs...

Peki sevdiklerimize uygun gördüğümüz hayvan isimleri;
Civcivim,
Kuşum,
Aslanım,
Tosunum,
Koçum benim,
Panda,
Sevimli Koala (Bana böyle diyorlar),
Vs vs...

Sevmediklerimize uygun gördüğümüz hayvan isimleri;
DOMUZ,
Öküz,
Sığır,
Camış,
Vs vs...

Şimdi de yolda sokakta belirli yerlere konuşlanıp, geçen bayanlara laf atan abilerimizin sözlerine bakalım;
Offff be Karrrrpuzzz gibi g... var maşallah,
(Zayıf bayanlar için) Ulan şuna bak be mısır sömeği yutmuş sanki,
Portakallara bak abi öfff bee
Vs vs...

Hafif kilolu bayanlar kendileri için ne diyor;
Balık etli.

Baya kilolu abilerimize ne diyoruz;
Fil misin be birader?

Yolda dalgınlığına gelip bize çarpan birisine ne deriz;
Ayı mısın ulan önüne baksana.

Peki kızlarımız saçlarına ne renk boya yaptırır?
Patlıcan moru,
Civciv sarısı,
Çilek kırmızısı...

Birkaç arkadaş bir araya gelsek ne yaparız?
Geyik muhabbeti...

Sosyal faaliyet olarak bir gösteriye gittik diyelim.
Nedir o gösterinin adı?
Kuğu Gölü Balesi...

Komik olduğunu düşündüğümüz birisini nasıl tasvir ederiz?
Söyleyeyim;
Şebek lan bu,
Maymunluk yapma oğlum kramp girdi mideme...

Şimdi oturalım hayal edelim, önümüzde bunların geçek olacağı bir fırsat var. Niye karşı çıkıyoruz ki?
Karşınızda gerçekten kiraz dudaklı, elma yanaklı bir sevgiliniz olsa fena mı olur?
Ne güzel işte yerim seni “Fıstık” dediğiniz de yapamayacağınız bir şeyi söylememiş olursunuz.
Yiyemezsin derse bir ısırık alıverirsiniz “elma” yanaktan...

06.11.2009
Mr_lonely

A1503145E5E9CD6BCC4EE8F8B10363C37A6AEAB2

32 yorum:

  1. Doğru söze ne denir?

    Ancak kabak kafalar, eşek oğlu eşekler, inatçı keçiler de var.

    Aynı zamanda kabak tadı veren neler neler var değil mi?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sen mi diyorsun bunu...Herşey değişiyor, iyi değil..

    YanıtlaSil
  3. Valla hepsini sindiririm,
    Kabak kafa olmaya bile razıyım, ya biz evrim geçirip ampul kafa olursak? :S
    Anam keserim kafamı saman balyası taşırım onun yerine. :D


    Mehbup, yanlış anlaşılmasın GDO'ya karşı bir yazı bu. :D
    Yoksa domuz olmak gibi bir niyetim yok yani. :D

    Teşekkürler yorumlar için...

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel ya. :D

    Fena mı olur aslında o hitapların gerçek olması? :P

    YanıtlaSil
  5. Yine çok alemsin mr_lonely:))

    Keşke bu hasatlığı güzelim şiirlere
    bulaştırmasaydın.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hayatın acı gerçekleri Melis. :D
    Artık şiirlerimizin de genetiği değiştiririz.
    En çokta ben zorlanacağım heralde, zaten normal şiiri zor yazıyorum bir de genetiğini değiştir işin yoksa. :D

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim yazını..
    Bu yaşta bu tespitler harika..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Dünyada domuz aşısı stokları bitmiş
    ama yaa lonely:D
    Off yaaa onları nasıl aşılayacağız
    ama che:DDD
    (kaynak,TRT haberleri walla)

    Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  9. Zeugma;
    Teşekkür ederim,
    Yaşımda ne var ya ben kendimi hala genç hissediyorum. :D

    Ayşegül,
    Ben istiyorum ki domuz gribi aşıları bitsin.
    Nedeni şu, şimdi ben askerlik çağındayım ve somuz gribi aşısı olmayı hiç düşünmüyorum. Az önce haberlerde izledim askerleri aşılıyorlarmış öncelik olarak. Komutana diyemezsin hemşerim ben aşı olmayacam. Onun için mümkünse aşı stokları bitsin 2 yıl kadar da hiç gelmesin. :D


    Teşekkürler yorumlar için..

    YanıtlaSil
  10. Esprilerin de süper ötesi ya :))
    Çok güldürdün beni :D

    Sen çok yaşa...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim.

    Hep beraber yaşayalım, sonsuza kadar.
    Hem şunun şurasında sonsuzluğa ne kaldı ki 2012'de kıyamet kopacak. :D

    YanıtlaSil
  12. Açılım yapıldı uyanık Che askere
    gitmeye karar verdi:D
    Off yaa gitme işte yaa,blogların zevki sensiz kalmaz ama aşte:DDD

    YanıtlaSil
  13. :))))

    Ağzını hayra aç !!!

    YanıtlaSil
  14. Ayşegül;
    Ben askerdeyken çarşı iznine çıktığımda askerlik anılarımı yazarım, muhtemelen her halta muhalefet ben komutanlardan bir sürü dayak yerim onları anlatırım sizde okursunuz.

    Zeugma;
    Ben demiyom valla Maya'lar demiş. :D

    YanıtlaSil
  15. Hiç farkında değildim, bu kadarmıymışşşş :)Çok hoş olurdu,yerim seni fıstık,sonrasında hoop gitti :)Olmaz ya korku filmi gibi :))

    YanıtlaSil
  16. Nye olmasın aaa. Fındık fıstık yer gibi yeriz birbirimizi.
    Hem birbirlerini yiyorlar sözü da kavga ediyorlar anlamından kurtulmuş olur. :D

    YanıtlaSil
  17. Soya fasülyesine,ya da mısıra dönüşmeyiz inşallah,fındık fıstık olalım en azından :)) Önerin süper,kavga ediyo anlamından kurtaralım biz de :)

    YanıtlaSil
  18. doğrudur. biz kaşındık.. herşeye böyle dedik geldi başımıza..

    karşıyım bende.gdd^ye

    YanıtlaSil
  19. Ama öyle dedim diye suçluluk duygusuna kapılmayın. :D
    Tek suçlu biz değiliz. :D

    YanıtlaSil
  20. :))) Seni okumak çok keyifli. Seni bunları yazmaya iten neden kötü bile olsa, öyle güzel şeyler bulup çıkarıyorsun ki...

    Dilerim Allah'tan, oğlum;

    Üzüm gibi saçları olan
    Koyun gözlü,ahu bakışlı
    Elma yanaklı,kiraz dudaklı

    Kuğu gibi zarif, Sülün gibi uzun, dal gibi ince
    İpek gibi narin,pamuk gibi yumuşacık

    Yavru ceylan gibi ürkek,yerinde panter gibi atak

    Mine çiçeği gibi narin,keklik sekişli

    Bir yar versin ki;
    Muhabbet kuşları gibi

    Şakıyın ömür boyu
    Bülbül yuvası evinizde
    Gül goncası yavrularınızla

    Sevgiler de benden olsun

    YanıtlaSil
  21. Şimdi bu dua mıydı beddua mıydı anlamadım ben.
    Resmen genetiği değiştirilmiş hatun tarifi ya. :D

    Şaka yapıyorum. Çok güzel temenniler gerçekten, öyle bir sevgili bulsam hemen evlenirim de o benimle evlenir mi orasından şüpheliyim. :D

    Teşekkür ediyorum.
    Sevgilerin yanında saygılar da benden olsun...

    YanıtlaSil
  22. Ee.. hadi yeni yazı yaz..
    Geldim baktım yok yazı mazı :))

    YanıtlaSil
  23. 86 tane yazmışım işte. :D

    En sondaki 6 taneden sonra gülmeyi unutup ağlamaya bile başlarsın valla. :D

    YanıtlaSil
  24. Yani eski yazılarını mı okuyayım demek bu??
    Elle hellee :))

    YanıtlaSil
  25. Yok estağfurullah. :D
    Benim beyin fonksiyonları durdu yeni şeyler üretemiyor kılıf arıyor demek.:D

    YanıtlaSil
  26. Bir 10 Kasım daha..71 yıl..ne 71 yıllar,ne unutturmaya çalışanlar.. ardından kurulan türlü oyunlar,bu toprakları kime borçlu olduklarını unutanlar'a.."Biz tek yüreğiz,tek bayrağın altında.."
    "Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir."

    Mustafa Kemal Atatürk

    YanıtlaSil
  27. Onun için mücadele veriyoruz zaten. Her ne kadar bazen umutsuz olsakta bölünmemeye, Atatürk2ünyolundan gitmeye uğraşıyoruz hep...

    YanıtlaSil
  28. Farklı bir bakış açısı
    GDO'lu günler:)))

    YanıtlaSil
  29. Teşekkürler. Hep farklı bakarım zaten. :D

    YanıtlaSil
  30. :D

    Emeğine sağlık

    Bu arada buradaki resmi aldım, şu evrimleşmiş olanı :D :D ve mb deki sayfama ekledim haberin ola!

    Saygılar kardeşime

    YanıtlaSil
  31. Tamam abla kullanabilirsin. :D
    Senden kıymetli mi :D

    Saygılar...

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yaz,
Gönlünü ferah tutarak yaz,
Okuyan olmasa da yaz,
Sen yeter ki yaz...