28 Eylül 2009 Pazartesi

Kiralık Sevgili Aranıyor

Numaradan aşıkmış gibi yapacak,
Sarıldığında boynumu kıracak,
Çayın demini hiç tutturamayacak,
Yemeğin tuzunu eksik koyacak,
Çamaşır yıkarken sabunu gözüne sokacak,
Temizliğini hiç aksatmayacak,
Başkasının yanında kuzu gibi olacak,
El pençe divan duracak,
Yalnız kalınca panter olacak,
Kavga edince ağzıma sıçacak,
Yatakta kesimlik kütük gibi duracak,
Bütün şehvetin a..na koyacak,
Parasını alamazsa katil olacak,
Gününü aksatsam beni vuracak,
Yine de yılların yalnızlığına çare olacak,
Sözleşmesi bitince yola koyulacak,
Kiralık Sevgili Aranıyor.

Bu da Resimlendirilmiş Hali. Tıklayınız...

28.09.2009
Mr_Lonely



DA6C80C52B1F9DE53642235CE9BD6493B0C2E5DB

12 yorum:

  1. simdi forumda okudum da yapıcı elestriler yapın demişşin, kişisel gelişimine bir katkısı olmayacak biliyorum ama, teman degıl sanırım nedeni cunku koyu renk temelarda da var rahat okunanlar o yuzden yazı tıpıne atacagım suçu, okurken gozlerım yoruldu gercekten..
    daha rahat okunursa yazıların sanırım daha cok elestrı alırsın kendını gelıstırmeye daır.

    YanıtlaSil
  2. :D :D
    Teşekkür ederim. Tema orijinal blogger teması. Arka plan vardı ondan olduğunu düşünüyordum değiştirdim yine zor okunuyor demek ki. :D
    Uyarınız için teşekkürler o konuyla da ilgileneyim en yakın zamanda.

    YanıtlaSil
  3. şimdi ben bu şiirini okurken daha romantik ve duygusalığını düşündüm. bende belki duygusalını yazarım. Güzel ve bana çok güzel bir fikir verdin. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. İyi de bu da duygusal. Sonuçta sitem veya küskünlük hissi de bir duygudur. :D
    Eğlencenin yanına hafiften sitem de katmak istedim. Eğer ilham verebildiysem ne mutlu. Kolay gelsin. :D

    YanıtlaSil
  5. En büyük cim-bom işte bikere:D:D:D
    Duygusal şiir yaz ama:Pp

    YanıtlaSil
  6. Biz taraftar değiliz. Aşığız. Dünya üzerindeki diğer takımlardan farkımız bu işte. Beşiktaşk...

    Bu aralar duygusal moda giremiyorum. O moda girdiğim zamanlar eski düzen devam edeceğim. :D
    Teşekkürler yorum için. Her ne kadar rakip takımın adı geçse de yayınlıyorum. :D

    YanıtlaSil
  7. güzel olmuş, yüreğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.. :))
    Şiir güzelmiş.. :))
    Eline sağlık..

    Ancak, şu temanın yazı reklerini değiştirsen..
    Kırmızı yerine, sarı veya açık yeşil daha iyi olur..
    Bir öneri.. :))

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim. ;)

    Renklere gelince, sarı renge oldum olası antipatim vardır. Yeşili de denedim hoşuma gitmedi biraz kötü durdu blogda. Ama bu önerinizi de değerlendirmeye alırım. Başka renkler denerim yine. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Bence zor okunmuyor,üstelik güzel bir gizem katmış.Parlank renklerle
    yazı harika olur.

    Che,gelmiş geçmiş en büyük devrimci.Sarhoş bir çavuşun gözlerinin içine bakarak,''hadi sıksana kurşunu,''diyebiliyor!!
    Çavuş içeri kaçıyor,komutan kesin emri verdikten sonra,çıkıp Che'ye
    kurşun sıkabiliyor:(

    Gerçek devrimci...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Melis, aslında bloggerdaki renkler yetersiz kaldı. Renk palletini geliştirme şansımız olmadığından okunması biraz zorlaştı. Arka planı kökten siyah yaptım artık. Sıkılınca yine değiştiririm. :D


    Bu arada Che olmak zor, Che'nin hayatını takip etmek daha zor.
    Öldürüldüğünde sırt çantasında Atatürk'ün Nutuk kitabının olduğunu bilmekte ayrı bir duygu tabi.

    YanıtlaSil

Yaz da okuyalım